به گزارش پارس به نقل از فارس، روز جمعه چهارم دی‌ماه‌ خبری مبنی بر حضور رضا صادقی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بعنوان میهمان افتخاری منتشر شد. شخصی نیز با سواستفاده از نام صادقی با چهره‌ای مشابه به این خواننده در این رویداد حضور یافت.

 

این خواننده در واکنش به این اقدام عجیب، متنی را منتشر کرده و به این اقدام اعتراض کرده است: «اینروزا اتفاقاتی میوفته که حتی توی شوخی‌ها هـم شنیدنش غیر منتظره است، چند سال پیش یه نمک نشناسی با اعتبار که من بهش دادم و با نام من کلی از مردم اخاذی کرد و تاوان اعتمادی که کردم هم دادم. البته نتیجه اش را هم دید اما اینکه یک دانشگاه این سرزمین اینقد زودباور یا خوش باور باشه!؟ وای بحال دانشجوهایی که میخوان زیرکی رو از این مجموعه یاد بگیرن»

وی در ادامه این متن آورده است: «اشتباه نکنید اون آدمی که روی صحنه روی صندلی نشسته من نیستم و اون بنرهای تبلیغاتی برای حضور من نیست. اون اقای (…) جالبه چجور بخودش اجازه میده با شعور مردم بازی و به احترامشون توهین کنه و عجیب تر که یه نهـاد اموزشی این اجازه رو میده. این ماجرا رو از طریق قانونی پیگیری میکنم تا دوباره هزینه کارهای نکرده رو ندم. دوستان لطفا اجازه ندید هیچکس در هر جایگاهی بهتون بی حرمتی کنه.اما خدایی کلی خندیدم...»

بر اساس این گزارش، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا کنون درباره این اتفاق واکنشی نشان نداده است.