به گزارش پارس به نقل ازخبرآنلاین، پاکدل در نوشته‌ای که به همراه این تصویر منتشر کرده است، علاوه بر تحسین سلطانی برای ایفای نقش در تئاتر «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار» و سریال «شهرزاد» خبر تولید اثری جدید با حضور این هنرمند عرصه‌ی سینما، تلویزیون و تئاتر را داد و نوشت:

«در حضور حضرت دوست

با دوست بى‌ریا و هنرمند بزرگ، مهدى سلطانى سروستانى

یک خدا قوت به سلطان صحنه که هفته‌ی پیش پس از شش ماه همراهى و تلاش بى‌وقفه و سخت، نقش به یادماندنى امیرکبیر در نمایش درخشان «خاطرات و کابوس هاى یک جامه دار» اثر دکتر على رفیعى در تالار وحدت را با سربلندى پس از حدود شصت اجراى موفق به پایان برد.

این روزها به نقش هاشم در سریال جذاب و خانگى «شهرزاد» اثر هنرمند توانا «حسن فتحی» خوش مى‌درخشد.

دکتر سلطانى هم‌زمان تدریس در دانشگاه تهران را هم در برنامه‌هاى کارى خود دارد و قرار است از اسفندماه در یک فیلم سینمایى ایفاى نقش کند.

همان طور که قبلا اعلام کردیم به اتفاق مهدى سلطانى و سایر اعضاى گروه روى پروژه سنگین «قوام» کار مى‌کنیم که قرار است آذر و دى سال آینده در تماشاخانه‌ی ایرانشهر به صحنه برود. در این اثر سلطان علاوه بر ایفاى نقش قوام مثل آثار قبلى گروه به عنوان مشاور پروژه حضور دارد.

تاکنون آثارى مثل «رقص زمین»، «حضرت والا» و «یک صبح ناگهان» و به عنوان مشاور، نمایش‌هاى «عشق و عالیجناب»، «گزارش به آکادمى» و «امر ملوکانه» را به اتفاق هم به صحنه برده‌ایم.

امید که بتوانیم با جمع هنرمندان گروه اثرى آبرومند و پرمحتوا خلق کنیم.»

 

مهدی سلطانی سروستانی و حسین پاکدل