به گزارش پارس به نقل از جهان نیوز، در تازه ترین نظرسنجی ها رای محمدرضا عارف به عنوان سرلیست این جریان چند درصدی هم افت کرده است. بلوغ پسا هشتادوهشتی جامعه ایرانی به آن آموخته است هیزم آتشی نشود که هدفش پنهان کردن ناکارآمدی و وابستگی پشت سر غوغاسالاری است.
 
 مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:"تلاش جریان معارض انقلاب اسلامی برای تزریق رادیکالیسم به انتخابات ٧ اسفند به طرز رقت انگیزی در حال شکست خوردن است.

هاشمی رفسنجانی و برخی تابعین او تصور می کردند که با کشاندن بحث به مسئله رهبری و آنچه اصطلاحا خطر کردن در این حوزه می نامیدند، موفق خواهند شد اولا ناکارآمدی های حاد خود در کشورداری را بپوشانند و ثانیا با به صحنه کشاندن برخی طبقات اجتماعی خاص، هم خود ستاره انتخابات شوند و هم رقیبان اصلی شان را با تراژدی رای پایین مواجه کنند.

جامعه همه این حرف ها را شنیده و به آن چندان اعتنایی نکرده است. در تازه ترین نظرسنجی ها رای محمدرضا عارف به عنوان سرلیست این جریان چند درصدی هم افت کرده است. بلوغ پسا هشتادوهشتی جامعه ایرانی به آن آموخته است هیزم آتشی نشود که هدفش پنهان کردن ناکارآمدی و وابستگی پشت سر غوغاسالاری است.

در سال ٨٨ عده ای تلاش کردند انتخابات را بدل کودتا کنند؛ این بار همان ها می خواهند انتخابات امکانی باشد برای کلاهبرداری در ابعاد ملی.

در هر دو مورد شعور ملت را دست کم گرفته اند."