پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- تردید جدی در پیروزی روحانی در انتخابات موجب شده تا برای جلب رای هنرمندان این بار ساخت فیلم روحانی به فیلمسازان مشهور واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، در حالی که هر روز اخبار ناگواری به ستاد روحانی مبنی بر ریزش آرای‌اش می رسد ساختن فیلم انتخاباتی برای رفع بخشی از این مشکل پیشنهاد شده است.

بر اساس این پیشنهاد، بایستی فیلم انتخاباتی حسن روحانی توسط یک کارگردان مشهور و با هزینه ای هنگفت ساخته شود.

بر همین اساس بایستی از هم اکنون رایزنی با کارگردان های مشهور آغاز شود. در این پیشنهاد گزینه های کارگردانی نیز به ترتیب اصغر فرهادی، کیانوش عیاری، کمال تبریزی و.. مطرح شده اند.

به موازات نیز یک تیم سناریونویس نیز برای سخنرانی های روحانی و برای نوع عکس العمل ها و اینکه تُن صدای وی کجا بالا برود و کجا ملایم صحبت کند، فعالیت نماید و کلیدواژه‌هایی را ارایه نمایند.

البته برخی معتقدند این نوع فعالیت آغاز شده است به طوری که برخی پرده سبزی که در روزهای اخیر در بک گراند محل سخنرانی های روحانی نصب شده است نیز در همین راستا ارزیابی شده است.

در این سناریوها و انتخاب کارگردان ها، سه راهبرد مدنظر قرار خواهد گرفت:

تقابل دولت و برخی نهادهای انقلابی

تقابل جنگ و صلح

پروژه مظلوم نمایی دولت و شخص روحانی

سازنده قبلی فیلم انتخاباتی روحانی در سال 92، حسین دهباشی بود که در افکار عمومی چهره معروفی نبود. حسین دهباشی مستندساز ایرانی و دبیر سایت تاریخ آنلاین است. او بیشتر به خاطر ساخت مستند های تبلیغاتی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و نیز مستند به روایت دربار شناخته شده است.