کسب ثروتی قابل‌توجه و نگهداری آن به اندازه کافی سخت و دشوار است و از طرف دیگر، داشتن یک رابطه‌ی زناشویی موفق هم کار ساده‌ای نیست، اما از آنجایی که همیشه افرادی وجود دارند که توانایی انجام چند کار را به صورت هم‌زمان و به بهترین شکل ممکن دارند،‌ زن و شوهرهایی هم مانند بیل و ملیندا گیتس هستند که نام خود را در لیست قدرتمندترین زوج های جهان قرار داده و نشان داده‌اند که می‌توان در کنار داشتن ثروت قابل‌توجه، رابطه‌ای سالم و پرثمر داشت.

زوج‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، در زمینه‌های مختلفی شامل سیاست، سرگرمی و تکنولوژی فعالیت دارند و ثروت ترکیبی هر کدام از آن‌ها بین صدها میلیون دلار تا چند ده میلیارد دلار متغیر است.

7. تام بریدی و ژیزل بوندشن

تام بریدی (Tom Brady) و ژیزل بوندشن (Gisele Bündchen) یک زوج ثروتمند هستند که دارایی ترکیبی آن‌ها چیزی در حدود 540 میلیون دلار بوده و به مدت 8 سال است که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. بوندشن سوپرمدلی معروف با بالاترین دستمزد در میان مدل‌های جهان است که در سال 2016 درآمدی معادل 30.5 میلیون دلار داشت. تام بریدی هم به در بین بازیکنان فوتبال آمریکایی، سومین دستمزد بالا را دریافت می‌کند و سالیانه بیش از 8 میلیون دلار درآمد دارد.

با ثروتمندترین و قدرتمندترین زن و شوهرهای جهان آشنا شوید (+عکس)

6. ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر

مورد ششم از لیست قدرتمندترین زن و شوهرهای دنیا ایوانکا ترامپ (Ivanka Trump)، بزرگ‌ترین دختر رئیس جمهور فعلی آمریکا و جرد کوشنر (Jared Kushner) هستند که به تازگی هشتمین سالگرد عروسی خود را جشن گرفته‌اند. ایوانکا و جرد هردو به عنوان مشاور دونالد ترامپ در کاخ سفید فعالیت می‌کنند و دارایی ترکیبی آن‌ها چیزی بین 207 تا 762 میلیون دلار است. این زوج ثروتمند که یک کلکسیون آثار هنری به ارزش 25 میلیون دلار دارند،‌ صاحب سه فرزند هستند.

با ثروتمندترین و قدرتمندترین زن و شوهرهای جهان آشنا شوید (+عکس)

5. بیانسه و جی-زی

بیانسه (Beyoncé)‌ و جی-زی (Jay-Z) یک زوج هنری هستند که از سال 2008 با یکدیگر ازدواج کرده و منبع اصلی درآمد آن‌ها به صنعت موسیقی مرتبط است؛ این زن و شوهر در کنار برگزاری کنسرت، فروش آلبوم و تک آهنگ و برگزاری تورهای جهانی، با سرمایه‌گذاری در کمپانی‌های مختلف به ثروت ترکیبی 1.16 میلیارد دلار رسیده‌اند.

بیانسه و جی-زی به عنوان یک زوج سلبریتی با بیشترین دستمزد شناخته می‌شدند و صاحب سه فرزند هستند.

با ثروتمندترین و قدرتمندترین زن و شوهرهای جهان آشنا شوید (+عکس)

4. ایوان اشپیگل و میراندا کر

بنیانگذار و مدیرعامل کمپانی اسنپ چت ایوان اشپیگل (Evan Spiegel)‌ و مدل استرالیایی میراندا کر (Miranda Kerr)، زوج چهارم از لیست قدرتمندترین و ثروتمندترین زن و شوهرهای جهان هستند که روی هم رفته چیزی در حدود 3.44 میلیارد دلار ثروت دارند؛ اشپیگل و کر کمتر از یک سال پیش با هم ازدواج کردند.

با ثروتمندترین و قدرتمندترین زن و شوهرهای جهان آشنا شوید (+عکس)

3. مارک زاکربرگ و پریسیلا چان

مورد بعدی از لیست قدرتمندترین زن و شوهرهای جهان هم به حوزه تکنولوژی مربوط می‌شود؛ مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) که در سن 23 سالگی یک میلیارد دلار ثروت داشت، بنیان‌گذار و مدیرعامل فیس بوک بوده و همسرش پریسیلا چان (Priscilla Chan) هم از همان ابتدای راه با او همراه بوده است.

زاکربرگ که در سال 2012 با چان ازدواج کرد، دو دختر دارد و پس از راه انداختن انقلابی در شبکه‌های اجتماعی و کسب ثروتی چند ده میلیارد دلاری، به همراه همسرش کمک‌های مالی بسیاری به بنیادهای تحقیقاتی فعال در زمینه بهبود سلامت جهانی کرده‌ است.

این مورد از زوج ‌های ثروتمند در مجموع 74.2 میلیارد دلار دارایی خالص داشته و قصد دارند که قبل از مرگ خود، بیشتر این ثروت را به بنیادهای خیریه اهدا کنند.

با ثروتمندترین و قدرتمندترین زن و شوهرهای جهان آشنا شوید (+عکس)

2. بیل و ملیندا گیتس

بیل گیتس (Bill Gates) و همسرش ملیندا با داشتن ثروتی معادل 89.6 میلیارد دلار، دومین زوج از فهرست قدرتمندترین زن و شوهرهای جهان هستند که با راه‌اندازی بنیاد خیریه‌ای به نام خود در سال 2000، کمک‌های قابل‌ توجهی در راستای اهداف انسان دوستانه کرده‌اند و قصد دارند تا بیشتر ثروت خود را از طریق این بنیاد خیریه، به نیازمندان بدهند.

بیل و ملیندا 23 سال است که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند، سه فرزند دارند و در سال 2016 به واسطه اقدامات انسان دوستانه خود، از رئیس جمهور قبلی آمریکا بالاترین نشان افتخار مدنی ایالات‌ متحده، یعنی نشان افتخار آزادی رئیس‌ جمهوری را دریافت کردند.

با ثروتمندترین و قدرتمندترین زن و شوهرهای جهان آشنا شوید (+عکس)

1. جف و مکنزی بزوس

جف و مکنزی بزوس در رتبه‌ی اول لیست قدرتمندترین زن و شوهرهای جهان قرار دارند. آنها 24 سال پیش با یکدیگر ازدواج کردند و از طریق تاسیس کمپانی معروف آمازون (Amazon)، ثروتی معادل 92.7 میلیارد دلار کسب کرده‌اند.

با ثروتمندترین و قدرتمندترین زن و شوهرهای جهان آشنا شوید (+عکس)