«گاردین» نوشت:پس از جریان رسوایی اخلاقی «کوین اسپیسی» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون و کنار گذاشته شدن او از نقش اول سریال «خانه پوشالی»، دست‌اندرکاران این مجموعه اعلام کردند: فصل ششم و پایانی این سریال با محوریت شخصیت «رابین رایت» جلو می‌رود.

موج افشاگری‌های جنسی در هالیوود زمانی وجهه «کوین اسپیسی» را در هم کوبید که «آنتونی رپ» بازیگر آمریکایی فاش کرد «اسپیسی» در سال 1986 و زمانی که او 14 ساله بوده، قصد داشته او را مورد تعرض قرار دهد. این موضوع بازتاب فراوانی در هالیوود داشت و واکنش بازیگر «زیبای آمریکایی» به این قضیه، اوضاع را بدتر هم کرد.

تولید فصل پایانی «خانه پوشالی» از سال 2018 در غیبت «اسپیسی» و با همکاری بیش از 2000 تن از دست‌اندرکاران این سریال آغاز خواهد شد. این فصل تنها هشت قسمت دارد و نسبت به فصول قبلی این مجموعه، کوتاه‌تر خواهد بود. «تد ساراندوس» مدیر «نت‌فلیکس» اعلام کرد نه تنها این بازیگر برنده اسکار را از این پروژه اخراج کرده، بلکه فیلم جدید «خون‌ریزی» با بازی و تهیه‌کنندگی «اسپیسی» را نیز اکران نخواهد کرد.

«کوین اسپیسی»، برنده دو جایزه اسکار برای فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» است و تاکنون 10 بار نامزد «امی» شده است. وی همچنین در کارنامه‌اش جوایز مهم دیگری همچون «گلدن گلوب»، «تونی» و «بفتا» را هم ثبت کرده است.

رسوایی اخلاقی «هاروی واینستاین» ‌ تهیه‌کننده پرنفوذ هالیوودی آغازگر جنبش بزرگی در آمریکا و دیگر کشورهای جهان شده و تاکنون دامن چهره‌های شاخصی همچون «داستین هافمن»، «کیسی افلک» و هنرمندان و نویسندگان دیگری را گرفته است.