افتتاح یک طرح دارویی و دامی در گرمسار با حضور وزیر جهاد کشاورزی

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه تنی چند از مسئولین کشوری و استانی فاز دوم پروژه تولید دارو های دامی گرمسار با اعتبار 70 میلیارد ریالی افتتاح کرد .

عمران بهراد مدیر شرکت دارو های دامی ایران در گرمساردر گفتگو با خبرنگار ما در گرمسار افزود: این فاز با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل سرمایه گذاری شده است و بیش از 60 نوع محصول در اشکال مختلف بلوس، قرص،پودرهای مخصصو دام و قابل حل رد آب، اشکال مختلف پماد پستانی ، آنتی بیوتیک ها و ضد انگل ها و ویتامین ها راش امل می شود.

بهراد در ادامه به خبرنگار ما گفت: با افتتاح این فاز بیش از 35 تا 40 درصد دارو های دامی کشور در بخش انتی بیوتیک ها و ضد انگل ها تامین می شود و همچنین 13 تا 15 درصد از دارو های طیور نیز تامین می شود.

 حجتی در بازدید از این کار خانه از برنامه ریزی برای صادرات دارو های دامی در کشور در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره کردو افزود : از تولید کننده حوزه دارو های دامی و فرآورده های  حوزه دارویی حمایت خواهیم کرد.

 لازم به ذکر  است فاز دوم کار خانه دارو های دامی ایران در گرمسار  در مساحت 4500 متر مربع  و با اشتغالزایی 110 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به  بهره برداری رسید.