سرمایه‌گذاری ۲۷۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان سمنان

محمدرضا خباز در اجتماع مردم سمنان در استقبال از رئیس‌جمهور در ورزشگاه تختی این شهر اظهار داشت: سیاست‌ها و تدابیر دولتمردان ایران سبب شده که استقبال سرمایه‌گذاران از کار در کشور روزافزون باشد.

وی با بیان اینکه کشور ما امروز از آرامش واقعی برخوردار است، افزود: دولت یازدهم توانسته در شرایطی که درآمدهای دولتی به یک‌سوم کاهش پیدا کرده علاوه بر کنترل نرخ تورم، بستر را برای جذب سرمایه‌گذاری در کشور فراهم کند.

خباز ادامه داد: مردم ایران امروز به برکت همین تدبیر از آرامش فکری و سیاسی بهره‌مند هستند و این آرامش و امنیت محصول و نتیجه همدلی و هماهنگی بین مسئولان نظام و مردم است.

استاندار سمنان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌هایی به ارزش دو هزار و 700 میلیارد تومان بین استانداری سمنان و سرمایه‌گذاران در اسفند ماه سال گذشته، تصریح کرد: شب گذشته نیز همایش و هم‌اندیشی سرمایه‌گذاران و سمنانی‌های مقیم خارج در این استان برگزار و بسیاری از آنها برای سرمایه‌گذاری در استان سمنان اعلام آمادگی کردند.

وی با اذعان به اینکه استان سمنان ظرفیت‌های زیادی در زمینه سرمایه‌گذاری دارد، خاطرنشان کرد: همه مسئولان اجرایی این استان موظفند که بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاری را فراهم کنند.

خباز با تقدیر از استقبال مردم سمنان از رئیس‌جمهور، گفت: این استقبال باشکوه از فرزند برومند استان سمنان، نشان می‌دهد که مردم ما مردمی قدردان هستند و خدمتگذاران خود را عزیز می‌شمارند.