تصفیه خانه فاضلاب سمنان با مشارکت یک شرکت هندی تکمیل می شود

علی همتی، رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با توجه به موقعیت کویری و کمبود آب در شهر سمنان گفت: شورای اسلامی شهر پساب فاضلاب مهدیشهر را خریداری کرد تا از آن برای آبیاری فضای سبز در پارک کوهستان، پل جهاد و ایجاد کمربند سبز استفاده کند.

تصفیه خانه فاضلاب سمنان با مشارکت یک شرکت هندی تکمیل می شود

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با اشاره به اینکه تصفیه خانه جنوب سمنان هنوز کامل نیست، افزود: در حال حاضر150  لیتر و در برخی از روزها که به اوج خود می رسد بالغ بر350 لیتر بر ثانیه آب بدون استفاده وارد کویر می شود.

وی همچنین تصریح کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم با مشارکت یک شرکت هندی تصفیه خانه فاضلاب سمنان را تکمیل و از این آب استفاده کنیم.

همتی درخصوص راه اندازی فرودگاه سمنان گفت: شورای اسلامی و شهرداری بخش زیادی از هزینه تامین قیر باند فرودگاه را بر عهده گرفته است.

میدان شهید دریادار همتی در سمنان احداث می شود

وی با بیان اینکه میدان شهید دریادار همتی  در سال 95 احداث می شود، گفت: قرار است اجرای پروژه احداث میدان دریادار همتی که از مدت‌ها قبل مصوب شده بود، با جدیت در دستور کار قرار بگیرد و این یکی از اقدامات مهم شهرداری و شورای شهر  در سال جاری است که به زودی انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان همچنین تصریح کرد: در بلوار 17 شهریور میدانی در خور شان ومقام این شهید والامقام که روز شهادتش به نام روز نیروی دریایی ثبت شده بسازیم و المان فاخر با کمک نیروی دریایی در آن نصب  و ان را در روز هفتم آذر افتتاح کنیم.