شاهکار مخابرات بسطام در تعطیلات؛ 125 قطع شد

به نقل از مرآت ، در آستانه تعطیلات همه ارگانها در تلاشند که بیشترین وبهترین خدمات خود را ارائه دهند تا علاوه بر مردم ساکن در شهرهای مختلف، مسافران نیز با احساس آرامش بیشتری به تفریحات خود بپردازند.

اما این مهم متاسفانه در سایه غفلت مسئولین در  شهر بسطام انجام نگرفته است و در کمال تعجب شاهدیم که از صبح امروز 125 (آتش نشانی) قطع بوده و اداره مخابرات نیز در صدد راه اندازی آن نیست.

بر اساس این گزارش، یکی از شهروندان بسطامی با تماس یا شبکه اطلاع رسانی مرآت از قطعی این خط خبرداد و گفت: پس از تماس با 125 متوجه مسدود بودن این خط شدم.

وی افزود: چند مدت است که شهر بسطام با مشکلات مخابراتی روبرو است و هر منطقه ای از این شهر این قطعی را تجربه کرده اند.

این شهروند بسطامی ادامه داد: به علت مهم بودن این خط برای خبر دادن اتفاقات تا این ساعت هیچ پیگیری از سوی مسئولین صورت نگرفته است.

مخابرات بسطام برای قطعی تلفن رسیدگی نمی کند

صادقی، یکی دیگر از شهروندان شهر بسطام در خصوص قطعی تلفن مغازه خود طی 48 ساعت گذشته گفت: مدتی است که شهر بسطام با مشکل قطعی تلفن روبروست و مخاببرات هم کاری انجام نمی دهد.

این شهروند بسطامی در ادامه افزود: با پیگیری های مکرر چندین نفر از شهروندان بخشدار بسطام از مخابرات شاهرود درخواست کرد که این مشکل را رفع کنند .

وی با اشاره به اینکه بعد از 24 ساعت این مشکل رفع شد، بیان کرد: اماکن تجاری میدان امام و خیابان خرمشهر بسطام با این قطعی مواجه بودند اما وقتی مخابرات برای وصل آن امد گفت سیم کشیده شده بوده است.

صادقی تصریح کرد: بهانه ای می آورند که کسی نمی تواند باور کند چرا که تلفن مغازه من در میدان امام است و قطع بود و تلفن منزل که در خیابان خرمشهر هم بود با قطعی مواجه بود این امکان ندارد که سیمی کشیده شده باشد.

وی درخصوص قطعی شماره 125 گفت: هیچ اطلاع رسانی نشده که این شماره قطع می باشد و مردم اگر اتفاقی برایشان رخ دهد چه کسی پاسخگو خواهد بود.

این درحالی است که با پیگیری از آتشنشانی بسطام یکی از مسئولین آن اظهار کرد که با قطعی 125 به مردم اعلام شده است که در صورت رخ دادن اتفاق با 2222 تماس بگیرند ولی طبق شنیده هایمان از صحبت های شهروندان بسطامی این امر انجام نشده است.

متاسفانه شنیده شد که تنها نیروی مطلع و آشنا به سیستم و مشکلات مخابراتی بسطام که نقش بسزایی در کسب رضایت مردم داشته است و مهمتر از همه اینکه به دلیل مستقر بودن در شهر بسطام حتی در ایام تعطیل نیز همواره در دسترس بودند را اخیرا به دلیل تعدیل نیروهای پیمانکاری مرکز مخابرات شاهرود کنار گذاشته و نیروی نا آشنا به  وضعیت شهر بسطام را جایگزین وی کردند که در ایام تعطیلات هم نمی شود این فرد را پیدا کرد که باید گفت آقایان مسئول لطفاً در جهت پیگیری این معضل درصدد باشید چراکه ممکن است اتفاقی رخ دهد و دیگر جبرانی برای آن باقی نماند.