شهرداری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های شهری سمنان استقبال می‌کند

حسین موسوی بعداز ظهر امروز در دیدار با رئیس و اعضای شورای شهر ساری اظهار داشت: هنوز سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری در سمنان از آن جایگاهی که شایسته است برخوردار نیست.

وی  بر لزوم توجه به سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: بخش خصوصی می‌تواند به روند رو به رشد اجرای پروژه‌های عمرانی در مرکز استان کمک کند.

موسوی با اشاره به ضرورت هماهنگی و وحدت بین مدیران شهری گفت: تعامل بین شهرداری و شوراهای اسلامی شهر نقش بسیار مهمی در خدمات‌رسانی به شهروندان دارند.

شهردار سمنان با اظهار رضایت از رابطه خوب شهرداری و شوراهای اسلامی این شهر، خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه شهر سمنان دغدغه مشترک شهرداری و شوراهای اسلامی این شهر است و از این رو خوشبختانه پروژه‌ها در سمنان به سرعت و در فضایی همدلانه و آرام انجام می‌شود.

وی از صداقت به عنوان مهمترین خصلت برای شهرداران نام برد و گفت: یک شهردار خوب باید علاوه بر دانش، مدیریت شهری، تخصص، تعهد و...با مردم و شهروندان آن شهر صادق باشد.

موسوی اداره شهر با کمک و مشاوره شورای اسلامی شهر را آسان‌تر خواند و تصریح کرد: تصمیمات متکی به خرد و مشاوره جمعی، همواره تاثیر بیشتری خواهند داشت.

شهردار سمنان با اشاره به اهمیت همکاری شهرداری‌ شهرهای بزرگ با همدیگر خواستار همکاری بیشتر بین مدیریت شهری دو شهر سمنان و ساری شد و گفت: این همراهی و همکاری منافعی برای شهروندان هر دو شهر به دنبال دارد.

این مدیر ارشد شهری با بیان اینکه شهرداری سمنان پروژه‌های زیادی در حال احداث دارد، گفت: همکاری اعضای شورای شهر و همراهی‌های شهروندان می‌تواند در به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها تسریع کند.

انتهای پیام/