آتش‌سوزی کارگاه تولیدی و مصدومیت دو کارگر سمنانی

آتش‌پاد سوم سعید اسمعیل پور از اعزام دو دستگاه خودرو به همراه هفت آتش نشان  از دو ایستگاه 1 و 4 به طور همزمان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و تصریح کرد : حادثه خیابان امام حسین (ع) (زاوقان) ساعت 2:19 نیمه شب به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه نظیر بررسی شرایط انفجار عملیات را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که یک واحد مسکونی به علت نامعلومی دچار انفجار شده که این عمل  باعـث تخریب دیوارها و شکسته شدن شیشه‌ها  و آتش‌سوزی شده است که نیروها بلافاصله با قطع برق و گاز و با استفاده از  رشته شلنگ‌های آبرسانی حریق بوجود آمده ناشی از انفجار را مهار و بعد از ایمن سازی کامل محل به عملیات خود پایان دادند.

اسمعیل پور از مصدومیت شدید مردی 45 ساله در این حادثه خبر داد که بلافاصله به وسیله عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تاکید کرد: علت اصلی بروز این حادثه  احتیاج به کارشناسی دارد.

پیش از این دو حادثه یک حادثه آتش سوزی در 33دقیقه بامداد هم در سمنان به وقوع پیوسته بود تا شب پرحادثه سمنان با وجود تعدد حوادث به خیر بگذرد.

آتش‌سوزی یک کارگاه تولیدی و مصدومیت دو کارگر

وی همچنین از آتش‌سوزی یک کارگاه تولید حفاظ‌های شاخه‌ای در سمنان و مصدومیت دو کارگر خبر داد.

مدیر عامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش سوزی یک واحد تجاری در خیابان شهید احمد پناهی سمنان شب گذشته با اقدام به موقع تیم اعزامی ایستگاه شماره 5 مهار شد.

آتش پاد سوم سعید اسمعیل پور در تشریح این حادثه نیز که به علت نامعلومی اتفاق افتاده بود اظهار داشت: با درایت و سرعت عمل آتش نشانان حریق مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت ها جلوگیری شد.

وی از اعزام دو دستگاه خودرو به همراه شش آتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و گفت : حادثه خیابان احمد پناهی ساعت 21:17 به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه(بررسی شرایط حریق و پیدا کردن کانون حریق) شروع به کردند.

اسماعیل پور اظهار داشت: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که شعله های آتش از درب ورودی و ... در حال زبانه کشیدن است که نیروها پس از بررسی شرایط موجود  و پیدا کردن کانون حریق به وسیله 2 رشته شلنگ آبرسانی و خاموش کننده های دستی شروع به اطفاء  کرده و از پیشروی حریق به دیگر قسمت ها جلوگیری کردند.

این آتش نشان خاطر نشان کرد: این حادثه متاسفانه دو نفر مصدوم داشت که دچار سوختگی شدند و بعد از تحویل به عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد:  این عملیات حدود 40 دقیقه به طول انجامید و حریق به طور کامل مهار و نیروها پس از تهیه گزارش به مقر خود بازگشتند.