تجمع بزرگ مدافعان حرم سمنان در شب تاسوعای حسینی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی عصر امروز در نشستی با اعضای هیئت‌امنای بقاع متبرکه شاخص شهرستان سمنان اظهار داشت: این تجمع بزرگ در آستان مقدس امام‌زاده علی ابن جعفر (ع) استان سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این اجتماع بزرگ تصریح کرد: اجتماع بزرگ مدافعان حرم شهرستان سمنان تا ساعاتی دیگر در این مکان مقدس همراه با اقامه عزای حضرت سیدالشهدا (ع) آغاز خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به استقبال جوانان از برنامه‌های فرهنگی که در امامزادگان این استان برگزار می‌شود، افزود: امروز امام‌زادگان استان سمنان به‌عنوان مأمنی برای جوانان و نوجوانان این استان در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

واحدی با اشاره به اینکه محور برنامه‌های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بقاع متبرکه و امام‌زادگان این استان است ، تصریح کرد: همه کار ویژه‌های سالانه اوقاف و امور خیریه با همین رویکرد اجرایی می‌شود.

وی افزود: اجتماع بزرگ مدافعان حرم شهرستان سمنان نیز با همین رویکرد و در راستای اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی با حضور جوانان مؤمن انقلابی این شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه هیئت بزرگ عشاق المهدی (عج) شهرستان سمنان این برنامه مهم را تدارک دیده است؛ از سخنران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در این آیین خبر داد.