۵.۶ میلیارد ریال سهام در بورس استان سمنان معامله شد

غلامحسین گل ارضی اظهار داشت: در معاملات روز گذشته که آمار تحلیلی آن امروز جمع‌بندی و منتشرشده است، تعداد 2 میلیون و 611 هزار و 358 سهم در بورس سمنان معامله شد.

وی با اشاره به ارزش ریالی این تعداد سهام در معاملات روز گذشته توسط کارگزاران بورس سمنان افزود: ارزش این تعداد سهم بیش از پنج میلیارد و630 میلیون ریال و 353 هزار ریال سهام بود.

مدیر بورس منطقه‌‌ای سمنان گفت: از مجموع تعداد سهام معامله‌شده در بورس سمنان در روز گذشته، یک میلیون و 694 هزار و 920 سهم  به خرید اختصاص داشته است.

گل ارضی با اشاره به ارزش ریالی سهام خریداری‌شده در بورس سمنان در روز گذشته تصریح کرد: ارزش سهام خریداری‌شده بیش از  سه میلیارد و 322 میلیون و 810 هزار ریال بود.

وی با اشاره به میزان سهام به فروش رفته تالار بورس سمنان در روز گذشته بیان کرد: در معاملات روز گذشته، 916 هزار و 438 سهم در بخش فروش، مورد معامله کارگزاری‌های مختلف قرار گرفت.

مدیر بورس منطقه‌‌ای سمنان ارزش ریالی این سهام به فروش رسیده را 2 میلیارد و 307 میلیون و 543 هزار ریال عنوان کرد.

به گفته گل‌ارضی حدود 59 درصد از ارزش معاملات روز گذشته بورس سمنان به خرید و 41 درصد به فروش اختصاص داشت.

وی با اشاره به اینکه شاخص سهام بورس در روز گذشته روند افزایشی را تجربه کرد، از افزایش 198 واحدی این شاخص در پایان معاملات روز گذشته خبر داد و گفت: شاخص سهام بورس در این روز به 78 هزار و 568 واحد رسید.