اجتماع بزرگ بسیج «مدافعان حرم» در سمنان برگزار می‌شود

علی خالقیان ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان که با حضور اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد اظهار داشت: بسیجیان استان سمنان در یک اجتماع بزرگ با نام مدافعان حرم در محل نماز جمعه شهرستان‌های سمنان گرد هم می‌آیند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج گفت: شعار امسال هفته بسیج «انقلابی گری و خدمتگزاری» است که از روز 30 آبان آغاز و تا 6 آذرماه ادامه دارد.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج)‌ استان سمنان به برخی برنامه‌های بسیج در این هفته اشاره کرد و گفت: 800 عنوان برنامه در طول هفته بسیج در سراسر استان اجرایی می‌شود.

خالقیان بسیج را یک‌نهاد انقلابی و ولایی دانست و گفت: امروز حضور پررنگ و حداکثری مردم در بسیج سبب حفظ و اقتدار انقلاب اسلامی‌ شده است.

وی بابیان اینکه بسیج منشأ خدمات زیادی در انقلاب اسلامی است گفت: امروز بسیج در محرومیت‌زدایی و همچنین خدمت در مناطق محروم فعالیت‌های زیادی انجام داده است و کمک به مردم و همچنین مناطق محروم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج)‌ استان سمنان با اشاره به برخی وظایف و مأموریت‌های بسیج گفت: اصلی‌ترین رسالت بسیج تحقق منویات رهبری است.

خالقیان به دیگر وظایف بسیجیان نیز اشاره کرد و گفت: بسیجیان درزمینهٔ محرومیت‌زدایی، راهیان نور، اردوهای جهادی و غیره فعالیت‌‌های زیادی را انجام داده است.