سرقت در استان سمنان ۴ درصد
کاهش
یافت

سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: سرقت و کاهش آن از مطالبات به حق مردم و البته از دغدغه‌های مهم پلیس استان سمنان در راستای ارتقای امنیت عمومی به شمار می‌رود.

این فرمانده ارشد انتظامی با بیان اینکه برای کاهش جرم و پیشگیری از آن، عموم مردم و تمام دستگاه‌ها، سهم و نقش دارند، تشکیل قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت در بدنه نیروی انتظامی در استان و شهرستان‌ها را از برنامه‌های مهم و تأثیرگذار پلیس در این مسیر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشگیرانه در سال‌ 95 کاهش انواع گوناگون سرقت را در سطح استان به همراه داشته است.

سردار قاسمی با اشاره به کاهش مستمر مجموع سرقت‌ها در این استان از ابتدای امسال تا پایان آذرماه خاطرنشان کرد: سرقت‌های مهم نیز در محدوده این استان از کاهش برخوردار است.

وی از کاهش 20 درصدی سرقت منزل، 18 درصدی خودرو، 20 درصدی موتورسیکلت، پنج‌درصدی مغازه و سه‌درصدی جیب‌بری از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داده است.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت استان سمنان گفت: امسال دو هزار و 280 نفر به دلیل ارتکاب سرقت شناسایی و دستگیرشده‌اند.

فرمانده انتظامی استان با تأکید بر تداوم و تشدید اقدامات پلیس در حوزه پیشگیری از جرائم به‌ویژه سرقت،  تقویت همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌ها را در این راستا خواستار شد.

انتهای پیام/