به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر،متن کامل اطلاعیه روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان به این شرح است:

در ادامه خط تخریب نیروهای انقلاب، گروههای تخریب محور و تفرقه جو، تمامی ابزارهای رسانه ای و غیر رسانه ای خود را برای گسترش فضای تهمت، تخریب و افترا به کار گرفته اند تا بلکه بتوانند از این رهگذر چند کرسی سبز مجلس نهم را در اختیار بگیرند

بر اساس بررسی و رصد واحد حقوقی و نظارت جبهه متحد اصولگرایان از دور اول تاکنون پیامکهای تخریبی از شماره پیامکهای مختلف از جمله یک هفته نامه سیاسی، یک سایت خبری، یک گروه سیاسی، برخی موسسات و مراکز دارای ردیف بودجه عمومی و.. به صورت وسیع علیه نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان منتشر شده که در روزهای منتهی به دور دوم انتخابات حجم و تعداد این پیامکهای تخریبی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

تحلیل محتوای این پیامکها که با ادبیات تقریبا یکسانی تولید می شود حکایت از آن دارد که اتاق عملیات روانی تخریب به خوبی برخی رسانه ها و گروههای مدعی اصولگرایی ناب را برای تفرقه، شکاف و تخریب در اختیار گرفته و شماره های مختلف پیامکها صرفا بلندگوهای تبلیغاتی یک مرکز فرماندهی علیه نیروهای جبهه انقلاب است.

بررسی قرارداد این شماره ها با مراکز مخابراتی و میزان و حجم ارسال این پیامکها از هزینه میلیاردی آن خبر می دهد که به زودی مستندات آن همراه با محتوای تخریبی آن تحویل مراکز قضایی و ذیربط خواهد شد.

این روند تخریبی که از دور اول انتخابات نهم وجود داشت در روزهای اخیر تشدید شده است و از طرف برخی گروهها که اثبات خود را در نفی دیگران می دیدند و رقابت انتخاباتی را عرصه انگ زنی و تهمت پراکنی نسبت به رقبا می پندارند منتشر می شود. این حرکات تخریبی در دور اول به اندازه ای ناجوانمردانه و به دور از تقوای سیاسی و اخلاق انتخاباتی شد که حتی رهبر معظم انقلاب در سخنان نورورزی خود در مشهد به این موضوع اشاره کرده و فرمودند: " خودمان را مقید کنیم به اخلاق اسلامى … این معنایش این نیست که همه یک جور فکر کنند؛ معنایش این است که اگر دو جور فکر میکنند، دست‌به‌گریبان نشوند. هر گونه مخالفت ما با یکدیگر، هر گونه دعوا و نزاع ما با یکدیگر، دشمنان را امیدوار میکند، خوشحال می‌کند. "

گفتنی است حجم بیشتر این تخریبها متوجه افرادی در جبهه متحد است که بیشترین مخالفتها را نسبت به جریانهای فتنه گر، منحرف و مفسد در سابقه خود دارند.