به گزارش افکارنیوز، جواد زنجانی امروز در گفتوگو با فارس در اردبیل اظهار داشت: به یقین اصولگرایان که جریان مورد تایید و به رسمیت شناخته شده امام هستند منصفانه در تمام انتخابات به میدان آمدهاند و سعی دارند از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری رفته رفته رفتارهای تخریبی بیشتر می‌شود و تیم حاکم سعی می‌کند برای ماندن در قدرت تلاش‌ها و اقداماتی را انجام دهد و به برخی یکدست‌سازی‌ها دست بزند.

وی گفت: اگر جبهه اصولگرایان پشتیبانی خود را از این طیف نشان دهد آنها هیچ سخنی برای طرح و بیان کردن ندارند و بنده یقین دارم که رقابت جبهه اصولگرایی به شکل منصفانه و جوانمردانه اتفاق می‌افتد.

زنجانی جریان منصوب به دولت را جریان خرده، جزیی و جدا شده از جریان اصولگرایان توصیف کرد و افزود: گاه مردم از اقدامات تند این جریان آسیب دیده‌اند و در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی برخی هزینه‌های سنگین را به نظام و مردم تحمیل کرده‌اند که در این زمینه باید با واقع‌نگری بیشتر قضایا را پی گرفت.

وی اظهار داشت: چنین اقدامات تند و تنشآفرین دیگر مورد قبول و خواست جریانات و احزاب نیست چرا که مردم و نظام دیگر تحمل چنین اقدامات یک جانبهگرایانه را ندارند.