FATF بخشی از برنامه آمریکا برای سیطره کم هزینه بر جهان است

 محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: FATF‌ بخشی از برنامه آمریکا و غرب برای سیطره کم هزینه بر جهان است که بخش اقتصادی و مالی آن را شامل می شود.

وی افزود: آمریکا می‌خواهد از طریق FATF کشورهایی را که در کنترل و تحت هژمونی آن قرار ندارند را کنترل کند و در واقع این طوری است که به دنبال به دام انداختن کشورهای این گونه کشورهاست.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شاید کشورهایی که تحت هژمونی آمریکا قرار دارند و برای ایشان هزینه‌ای نداشته باشد و حتی ممکن است منافع ایران نیز برای آنها به همراه داشته باشد اما همانطور که گفتم این ساز و کار به مثابه طوری برای به دام انداختن کشورهای دیگر است.

عباس زاده مشکینی خاطرنشان کرد: در کشور مسائل مختلفی پیرامون پیوستن یا پیوستن به FATF مطرح می‌شود که به نظر من باید یک گروه کارشناسی به طور دقیق مزایا و معایب و آن را مشخص کند و بسته مدیریتی عالیه نظام ارائه دهند.

وی افزود: برخورد برخی ها در داخل کشور با موضوع پیوستن به FATF یا نپیوستن در داخل کشور در رابطه با FATF بی‌اثر سیاست زدگی و بر اساس منافع زودگذر است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در رابطه با FATF باید منافع و مصالح ملی مدنظر قرار گیرد نه اینکه منافع زودگذر مد نظر باشد و باید منفرد و مصلحت کشور را در این باره مورد توجه قرار داد.