اولین واکنش احمدی‌نژاد به انتشار جزئیات خبر طرح ترورش

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، اعزامی به استان خراسان رضوی، محمود احمدینژاد رئیس جمهور اسلامی ایران در جمع خبرنگاران در حاشیه سفر به شهرستان خلیل آباد گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز زن و ارتقا جایگاه زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجموعه سیاست هایی را تدوین کرده ایم که انشا الله به زودی آن را اعلام می کنیم.

وی افزود: روز زن بالاترین ارزش را در جامعه اسلامی دارد چرا که روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

رئیس جمهور ادامه داد: البته این کار نشانگر این نیست که حضرت زهرا تنها یک زن است چون یک انسان کامل و دارای تمام شایستگی ها است که خلقت تمام عالم به خاطر ایشان بوده است.

احمدی نژاد با بیان اینکه تمام زنان ایرانی افتخار ما هستند، گفت: این افتخار ماست که این روز به نام روز زن نامگذاری شده است و ما نوکر تمام زنان ایران زمین هستیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد انتشار خبری درباره جزئیات توطئه ترور رییس جمهور در جریان سفر چند سال قبل به ایرانشهر افزود: تمام این سفرها خاطره است و هیچ نکته منفی ای در آن وجود ندارد و من نمی توانم هیچ وصفی از حضور در مراسم استقبال سفرهای استانی داشته باشم.

احمدی نژاد در پاسخ به سوالی درباره خطرناک ترین لحظه در سفرها گفت: انسان دائما در مرز خطر حرکت می کند و خطرناک ترین معنایی ندارد.

رئیس جمهور تصریح کرد: تمام لحظات سفرهای استانی هیجان انگیز است و من نمی توانم بگویم کدام لحظه خطرناک تر است. انتخاب بر عهده مردم است.