به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، احمدرضا عفتی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه خدمت در گفتوگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: سفرهای استانی هیئت دولت سبب دلگرمی بیشتر مردم و تقویت ارتباط بین ملت و دولتمردان شده است.

وی با تاکید بر اینکه سفرهای استانی رئیس جمهوری و دولت منشاء آثار و برکات بسیاری در کشور بوده است، تصریح کرد: این سفرهای دولت باعثآشنایی بیشتر مدیران با مسائل و مشکلات مردم شده و برای حل آن چاره‌اندیشی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: سفرهای استانی هیئت دولت به استان‌ها برای کشور برکات بسیاری داشته و برکات این سفر‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی قطعا ماندگار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به حضور رئیس جمهوری در سفرهای هیئت دولت به استان‌ها اظهار داشت: در این سفر‌ها رئیس جمهوری و اعضای دولت با نیاز‌ها، مسایل و مشکلات مناطق مختلف کشور آشنا می‌شوند و بر این اساس تصمیم‌گیری بسیار آسان و منطقی‌تر خواهد بود.

عفتی اضافه کرد: اعضای هیئت دولت در سفرهای استانی از نزدیک نحوه اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرستان‌ها را بازدید و پیگیری کرده و مستقیم با مردم دیدار و گفت‌و‌گو می‌کنند.

وی سفرهای استانی را از ابتکارات دولت‌های نهم و دهم خواند و تصریح کرد: طی چند سال گذشته این سفر‌ها سبب رشد و توسعه شهر‌ها و مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق کمتر توسعه‌یافته شده است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی طی سفرهای اول، دوم و سوم سفر رئیس جمهوری به این استان بسیاری از مشکلات مردم برطرف شده و در این مدت طرح‌های زیادی به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش فارس نمایشگاه خدمت از روز گذشته در محل سالن ورزشی علیدخت بجنورد در فضایی به وسعت ۱۰۰۰ متر در ۳۵ غرفه برپا شده و طی آن دستگاههای استان دستاوردهای سه سفر دولت به خراسان شمالی را در قالب نمودار، بنر، عکس و... به نمایش گذاشتهاند.