به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، سید حمید حسینی اظهار داشت: سفر وزیر راه و شهرسازی از ساعت هشت صبح یکشنبه با بازدید از فرودگاه رامسر آغاز و نیکزاد پس از آن در مراسم آغاز عملیات اجرایی کنار گذر رامسر حضور خواهد یافت.

وی افزود: بازدید از طرح مسکن مهر رامسر، بهره برداری از محور رامسر به تنکابن و بازدید از بیمارستان تنکابن برنامه‌های صبح تا ظهر فردای وزیر راه و شهرسازی در غربی‌ترین شهرهای مازندران است.

حسینی گفت: وزیر راه و شهرسازی پس از اقامه نماز و صرف نهار، ضمن بازدید از بیمرستان چالوس و فرودگاه نوشهر از بیمارستانهای آمل و رازی قائم شهر نیز بازدید خواهد کرد.

وی بیان داشت: بازدید از پروژه در حال احداثمسکن مهر نکا، بازدید از جاده فرودگاه و جلسه شورای مسکن و راه و شهرسازی در سالن جلسات فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری، پایان بخش برنامه‌های سفر یکروزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران است.

رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران گفت: مهندس نیکزاد شامگاه یکشنبه، از طریق پرواز ساری را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

به گفته حسینی، این نخستین سفر وزیر راه و شهرسازی در سال ۹۱ پس از ادعام ادارات کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی استان به مازندران است.