به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان ،يكي از عناصر فراري ضدانقلاب با درج اين مطلب در شبكه بالاترين نوشت: عمل و مبارزه واقعي از دست ما رفته و تن به يك مبارزه زرد مجازي داده ايم. بالاترين كه هستيم ناخودآگاه لينكي را به اشتراك مي گذاريم و استتوسي مي نويسيم كه بيشتر لايك و كامنت بگيرد، ما اسير سليقه زرد مخاطب ناآگاه شده ايم.


وی می نویسد: لطفاً مرا لایک نکنید، فیس بوک روزنامه نگاران سرشناس غیر ایرانی را که می بینم خجالت می کشم، دوستانی که پروفایل های دوم و سوم برای خودشان درست کرده اند چه انگیزه ای دارند؟ چه معنی دارد که دست چندم ترین ژورنالیست های ایرانی برای خودشان فن پیج باز می کنند و سرشناس ترین ژورنالیست های جهان توئیتر را هم به زور برمی تابند؟ حالا بگذریم که داشتن صفحه فیس بوک بسیار نرمال تر از باز کردن پنج آی دی با ده ها هزار دوست است، آیا ما مهمان نوازیم؟ ما عاشق شهرتیم. ما برای کاسبی به فیس بوک می آییم. ما سوژه پردازی نمی کنیم ما خود سوژه هستیم.


این عنصر فراری تصریح کرد: فیس بوک را اشتباه گرفته ایم، هیچ گروهی به اندازه ما دوست فیس بوکی ندارد و اینقدر تنها نمانده است، معنی بلاک، ریپورت، آنفرند و غیره برای ما متفاوت است، ما فکر می کنیم در مورد هرچیز باید نظرتخصصی بدهیم، با نظر هرکس مخالفیم کیبورد را توی حلقش فرو کنیم، با نظر هرکس موافقیم باید قربان صدقه جد و آبادش برویم، ما آدم ها را لایک می کنیم نه لینک ها را، تمام نگرانی ما این است که تماسمان در فضای علنی فیس بوک به صفر برسد.


فکر می کنیم اگر کسی ما را آنفرند کرد انتهای دیکتاتورهای جهان است، اگر بلاک کرد ما را ترور کرده است، اگر کامنتمان را دیرلایک کرد یا پاسخ نداد با دشمنان در حال مذاکرات توفنده و سازنده است، ما فضای خصوصی و فیس بوک شخصی آدم ها را به رسمیت نمی شناسیم، ما گند زده ایم. اگر عادت های فیس بوکی خاص ما فیلم شود خنده زار عالم خواهیم شد.


يكي ديگر از كاربران بالاترين با اشاره به زد و خوردهاي از سر بيكاري طيف هاي ضدانقلاب، رقابت در بالاترين را گريه بر سر قبر بدون مرده تلقي كرده و نوشته است: اخيراً سلطنت طلب ها با توليد مثل در فضاي مجازي و بخصوص سايت بالاترين قصد دارند اين قسمت هايي كه فعالين جنبش سبز حضور دارند را به تسخير خود درآورند. هواداران اين گروه كه اكثريت مطلق آنها در خارج از ايران هستند دچار يك توهمي هستند آن هم اين است كه گمان مي كنند با تسخير بالاترين و فرستادن لينك هاي توهين آميز مي توانند دستي در آينده ايران داشته باشند اما يك نكته را فراموش نكنند، با تسخير بالاترين، ايران به دست شما نمي افتد.