به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، در هم اندیشی منتخبان مجلس نهم که شنبه شب در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با نماز مغرب و عشاء به امامت آشتیانی نماینده قم آغاز شد، علیرضا زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده منتخب تهران در مجلس نهم به مهمانان خوشامد گفت.

بنا بر این گزارش پس از خوشامدگویی زاکانی نمایندگان در گروه های ۵ نفره روی سن آمدند و هر کدام ۵ دقیقه درباره ضرورت های مجلس نهم صحبت کردند.

لزوم تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان، همچنین تحول در هیئت رئیسه مجلس و ریاست غلامعلی حداد عادل از محورهای اصلی سخنرانی ها در این همایش بود.

مرتضی آقاتهرانی منتخب تهران در مجلس از جبهه پایداری، احمد سالک نماینده اصفهان از جبهه متحد، اسماعیل کوثری نماینده تهران و کاندیدای مشترک جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان، حسین قاضی زاده منتخب اول مردم مشهد در مجلس نهم همچنین جعفرزاده منتخب اول شهرستان رشت که به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده بود و نیز منتخبانی از شیراز و دیگر شهرهای بزرگ کشور از جمله سخنرانان این همایش بودند.

پایان بخش هم اندیشی منتخبان مجلس نهم سخنرانی حداد عادل بود. وی به طرح نکاتی از مجلس ششم پرداخت و اشاراتی به مجالس هفتم و هشتم کرد.