به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علیرضا زاکانی منتخب مردم تهران در مجلس نهم در نشست هماندیشی منتخبین مجلس نهم که با حضور ۱۵۳ نفر از اصولگرایان مجلس نهم شب گذشته در تالار سوره حوزه هنری، برگزار شد، با تاکید بر اینکه این ایام بسیار مهم است و نباید نسبت به آن غفلت شود، اظهار داشت: کشور نیاز به تحول دارد و آن ساختن جامعه اسلامی است.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز مجلس بیش از گذشته نیاز به وحدت دارد، تصریح کرد: امیدواریم با تاکید بر وحدت و وجود آن شاهد مجلسی کار آمد و خدمتگزار به مردم باشیم.

همچنین ذوالانوار منتخب مردم شیراز در مجلس نهم با بیان اینکه اگر در امواج سهمگین کسانی در این مجلس باشند که متصل به رهبری نباشند کار سخت خواهد شد، افزود: باید دید چه کسی از همه به رهبری نزدیک‌تر و مرتبط‌تر است و اینکه در فتنه همانند خواسته رهبری عمل کرد.

منتخب مردم شیراز در مجلس ضمن حمایت از ریاست حدادعادل بر مجلس نهم گفت: امیدواریم مجلس نهم موجب رضایت رهبری باشد و مسئله تولید را در کشور محور قرار دهد.

در ادامه این نشست قاضی‌زاده منتخب مردم مشهد نیز گفت: ‌ ما در مرکزیت همه مسلمین و مستضعفین عالم قرار گرفته‌ایم؛ این نگاه از گذشته تاریخ شروع شده و در آینده نیز ادامه دارد.

منتخب مردم مشهد در مجلس به انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اشاره و اضافه کرد: ‌ ما نظیر این انتخابات را در مجلس هشتم داشتیم اما مجلس هشتم که باید برکت حفظ وحدت مردم و آرمان‌های انقلاب بود، نتوانست مایه ثبات شود.

تأمینی منتخب مردم رشت در مجلس نهم نیز در این نشست گفت که امروز بنده احساس کردم امتحان سخت دیگری بر ما حادثمی‌شود؛ باید دید چگونه می‌توان دل مقام معظم رهبری را شاد کرد.

منتخب مردم رشت در مجلس تصریح کرد: اگر رئیس مجلس به گونه‌ای انتخاب شود که آمریکا و اسرائیل از عصبانیت بمیرند، خیلی بهتر از شادشدن آنهاست.

وی ادامه داد: هر فردی که برای رئیس مجلس انتخاب می‌شود، رئیس ‌مجلس همه نمایندگان است نه یک گروه خاص؛ از این رو این را هم آقای حدادعادل اثبات کرده‌اند.

همچنین در این نشست افخمی منتخب مردم ملکان، جوکار منتخب مردم یزد و بخشایش منتخب مردم اردستان در مجلس نهم بر ضرورت وحدت اصولگرایان در مجلس نهم تاکید کردند.