به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، حضور محمود احمدینژاد در بین مردم ۳ شهرستان جوین، خوشاب و همچنین فیروزه با حاشیههای جالبی همراه بود که ذکر برخی از آنها خالی از لطف نیست.

* برخلاف سایر سفرهای استانی رئیس جمهور، احمدی نژاد در سفر به شهرستان های خوشاب و جوین ارتباط نزدیک‌تری با مردم داشت به گونه‌ای که رئیس جمهور برای شنیدن برخی درخواست‌های مردم به هیئت همراه خود دستور می‌داد تا هرطور که شده به آنان میکروفونی برای صحبت کردن برسانند.

* در شهرستان خوشاب زمانی که مردم نوده از رئیس جمهور تقاضا کردند که تبدیل به شهر شوند، احمدی‌نژاد جمعیت آنان را سؤال کرد که مردم نوده به وی گفتند جمعیت آنها ۴ هزار و ۸۰۰ هزار نفر است. رئیس جمهور نیز در پاسخ به این سؤال گفت: شما باید کسری جمعیت خود را جبران کنید. ماشاءالله قدیمی‌ها خیلی بهتر از شما در این باره کار می‌کردند و اگر آنها بودند جمعیت را به سرعت افزایش می‌دادند تا به شهر تبدیل شوند.

* احمدی‌نژاد در شهرستان جوین در پاسخ به درخواست‌های بی شمار مردم گفت: ماشاءالله این لیست آنقدر دراز است که اگر ما تا مشهد هم پیاده بدویم به ته آن نخواهیم رسید.

* احمدی‌نژاد در پاسخ به مردم شهرستان جوین که از آنان تقاضای ورزشگاه می‌کرد، گفت: باید برای شما سالن ورزشی ساخت چرا که شما تماشاگر نیستید، ماشاءالله تمام مردم استان خراسان ورزشکار هستند.

* در هنگام سخنرانی رئیس جمهور در شهرستان جوین عده‌‌ای از مردم از سازمان منابع طبیعی گله داشتند و با این لفظ فریاد می‌زدند که منابع طبیعی پدر مردم را در آورده است و احمدی‌نژاد به مردم گفت که هیچکس نمی‌تواند پدر مردم را در بیاورد و ما نیز اجازه چنین کاری را به کسی نمی‌دهیم.

*‌رئیس جمهور در پاسخ به درخواست مردم یکی از شهرستان‌ها برای دو بانده کردن راه ارتباطی خود گفت: یک باند به تنهایی پدر یک مملکت را در می‌آورد، حالا شما از ما یک دو بانده‌اش را می‌خواهید. ببینید که چه‌ها می‌کند.

* رئیس جمهور در جمع مردم شهرستان خوشاب که خواستار دو سالن ورزشی ویژه زنان و مردان بودند، گفت: انشاءالله ما یک سالن ورزشی تأسیس می‌کنیم و مردان این شهر آنقدر مهربان خواهند بود که سهم خود را برای ورزش به زنان و دختران می‌دهند تا آنان بتوانند ورزش کنند.

* رئیس جمهور در شهرستان جوین در پاسخ به سؤال یکی از حاضران در ورزشگاه که اشتیاق شدیدی برای صحبت با رئیس جمهور داشت، گفت: عزیز من اینقدر فریاد نزن وگرنه صدای شما هم مثل صدای من می‌گیرد شما مثل اینکه ۶ ماهه به دنیا آمدی که اینقدر عجله داری.

* در طول سخنرانی رئیس جمهور عده‌ای زیادی از کودکان خواستار دیدار با رئیس جمهور بودند که اغلب آنها نیز در پایان سخنرانی موفق می‌شدند که با احمدی‌نژاد دیدار کنند.

* احمدینژاد در طول سخنرانی های خود،بسیاری از اعضای هیئت همراه را برای گرفتن نظرات مردم به میان جمعیت میفرستاد که بسیاری از آنها به دلیل ازدحام جمعیت موفق نمیشدند خود را به موقع به هلیکوپترها به شهر بعدی برسانند.