تخلفات در سازمان بنادر، مجلس را مصمم به تفحص کرده است

 محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان بنادر اظهار داشت: یکسری اخبار و گزارش‌ درباره سوءاستفاده و تخلف در سازمان بنادر به دست نمایندگان رسیده است که بنا داریم این موضوعات را با تحقیق و تفحص از این سازمان بررسی کنیم. 

وی درباره جزئیات این سوءاستفاده‌ها در سازمان بنادر اظهار داشت: گزارشاتی درباره واگذاری‌های کلان در قالب ترک تشریفات، سفرهای خارجی برخی مدیران و اعضای هیأت عامل و فقدان اهلیت در برخی واگذاری‌های مهم در سازمان بنادر دریافت کرده‌ایم که نیازمند بررسی دقیق و موشکافانه دارد که این مهم فقط از طریق تحقیق و تفحص از این سازمان قابلیت بررسی دارد. 

نماینده مردم کرمان در مجلس تصریح کرد: نحوه انعقاد برخی قراردادها و فعالیت برخی شرکت‌ها در بندر شهید رجایی و واگذاری اراضی در محدوده 2400 هکتاری این بندر ابهام دارد. 

زاهدی اظهار داشت: بنای مجلس تحقیق و تفحص کامل از سازمان بنادر است تا فسادهای این سازمان بر طرف شود لذا کسی نباید از نظارت مجلس و تفحص بهراسد. 

وی افزود: نمایندگان مجلس طبق وظیفه نظارتی و تعهد و قسمی که خورده‌اند در قبال منافع مردم و عموم جامعه باید به ایفای وظیفه بپردازند و در همین راستا با فساد مبارزه خواهیم کرد که بخشی از این اقدام با تحقیق و تفحص از سازمان بنادر محقق می‌شود.