برخی از رفتارهای نامزدها نشان از عمق کینه ورزی آنها دارد/ رئیسی عزم و اراده لازم برای عمل به دانسته‌های اقتصادی را دارد

جعفر قادری در گفتگو با افکارنیوز ، در رابطه با مناظرات صورت گرفته و نوع برخورد آیت‌الله رئیسی در این مناظرات، گفت: متاسفانه حرکات و رفتار برخی از نامزد‌ها در مناظره اقتصادی و اجتماعی مناسب نبود، اینکه افراد از هر سوژه برای تخریب رقیب استفاده کنند نشان دهنده این است که برخی افراد در همین حد و حدود نامزدی هم نیستند و این جایگاه هم برایشان زیاد است و در همین حد هم نباید اجازه می‌دادند در این جایگاه قرار گیرند.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر نامزد‌هایی همچون آیت‌الله رئیسی در این مناظره ها با متانت کامل با نامزد‌های دیگر و همچنین در پاسخ به سوالات حاضر شدند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آیت الله رئیسی در مناظره اقتصادی صحه صدر از خود نشان دادند، بیان داشت: آیت الله رئیسی به شکل مستقیم به سوالات پاسخ دادند، اما فردی که می‌آید مدرک آیت‌الله رئیسی را زیر سوال می‌برد باید بداند کسی که مدرک آیت‌الله رئیسی را در وزارت علوم تایید کرده از هم طیفی‌ها و هم جنایی‌های خودش بوده است و حتی اگر مدرک آیت الله رئیسی شبه داشت این ایراد قبل از آن که به آیت الله رئیسی وارد باشد به هم حزبی و هم جریانی خود آن نامزد وارد است لذا چطور می‌شود کسی که تا ششم ابتدایی سواد ندارد مدرک دکترا اخذ کند.

قادری با بیان اینکه بعضا رفتار‌های برخی از نامزد‌ها نشان از عمق کینه ورزی آن‌ها دارد، تاکید کرد: به دوستان مدعی مسائل اقتصادی تاکید می‌کنم به جای این که در مناظرات حرف‌های سیاسی بزنند، به موضوعات اقتصادی تمرکز داشته باشند و سعی نکنند با ایجاد دوقطبی‌های کاذب رایی برای خود جذب کنند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: حجم بدهی بانکی،حجم رشد پولی و حجم رشد نقدینگی نتیجه این نبوده که این آقایان این اطلاعات را نداشته‌اند بلکه این اطلاعات اقتصادی را داشته اند و اما آن عزم و اراده لازم را برای عمل به دانسته های اقتصادی نداشتند لذا تنها دانسته‌های اقتصادی کفایت نمی‌کند و مهم عزم و اراده‌ای است که باید پشت آن دانسته‌های اقتصادی باشد، خوشبختانه این عزم و اراده در آیت‌االله رئیس وجود دارد. آقای رئیسی در مقاطع مختلف نشان داده که اگر اراده‌اش بر چیزی تعلق قرار گیرد و اگر به مطلبی برسد، تا زمانی که آن موضوع را به سرانجام نرساند، آن موضوع را رها نمی‌کند و دنبال می کند.

وی بیان داشت: البته اتهاماتی که برخی از نامزدها سعی داشتند به آیت‌الله رئیسی بزنند نشان داد که این اتهامات کودکانه بوده و حتی مردم را عصبانی می‌کند لذا فردی که می‌خواهد در جایگاه نامزد ریاست جمهوری قرار گیرد نباید به عنوان مثال با برخورد یک خبرنگار پیش از مناظرات و نگفتن عنوان جناب به خود برآشفته شود چراکه در این موضوعات تعمدی در کار نیست و حتی اگر تعمدی هم در کار باشد نامزد ریاست جمهوری باید صحه صدر داشته باشد.