آقای ریسی و ماها به دنبال وصل کردن آمدیم

سید صولت مرتضوی قائم مقام و معاون هماهنگی ستاد انتخاباتی ایران قوی در دیدار با مشاوران و دستیاران ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علامه طبرسی که روز جمعه ۲۱/۳/۱۴۰۰  برگزار گردید مطالب مهمی بیان نمودند که بخشی از آن به شرح زیر است:

 - عزیزان سعی کنید درب ها را باز کنید. بدانید آقای ریسی و ماها بدنبال وصل کردن آمدیم.

برنامه هر ستاد یک خانه که آقای رئیس مطرح کردند خیلی خوب جواب داد.

 توی این هشت سال گذشته بعضی ها به اندازه تمام تلاش های دشمن از اول انقلاب تا حالا یه تنه فصل کردن ایجاد کردند و پروژه انقطاع نسلی و انقطاع مردمی را با ناکارآمدی و ندونم کاری ها و ایجاد صف مرغ و پوشک بچه و خوی اشرافیگری و دوری از مردم و....دامن زدند پس مهمترین هدف ما چه در ستاد آیه الله و چه بعد رای آوری انشالله مساله "وصل کردن" است.

بعضی ها گلایه هایی گوشه کنار مطرح میکنند که به گوش من میرسه که چرا فلان اصلاح طلب فلان فوگولی و فلان شخص که قبلا نبوده هم داره برای آقای رئیسی کار میکنه! میگم اتفاقا این هنر تفکر گفتمان انقلاب و آقای رئیسی هست که بتونه اون فلان آقایی که سلیقه اش با ما نمیخوره رو هم بیاره. این حسن هست این افتخار هست. قرآن در وصف مومنین در آیه الکرسی میگه الله ولی الذین آمنو یخرجونهم من "الظلمات الی النور" خداوند ولی کسانی است که بسمت نور میرن و بسمت نور خارج میشن.

اینجانب سید صولت مرتضوی بزرگترین افتخارم این است که در ستاد آقای رئیسی تا توانستم درب ها رو به روی مردم باز کردم و به جرات میگویم امروز کسی نیست که بگوید ظرفیتی داشتم و رفتم و راهم ندادند و فضای کار برایم ایجاد نشد

- یه مساله دیگه که بیش از اینکه متوجه آقای رئیسی بشه متوجه اصل نظام و انقلابه اینه که عزیزان، سعی کنید با قدرت و اقتدار در مرحله اول کار تموم بشه و ریس جمهور با یه رای قوی و قاطع انتخاب بشه.

با دلایل کارشناسی بعنوان کسی که کار کرده میگم اگه میخواهید برای امنیت ملی کشور ارتقا بیاوریم باید کار رو در مرحله اول و با یه مشارکت بالا تموم کنیم و تنها کسی هم که قابلیت انجام این کار رو در مرحله اول داره بدون تعارف فقط آقای ریسی هست.

این هفته ایام احد و تنگه احد گفتمان انقلاب است. این هفته خواب به دلسوزان گفتمان انقلاب حرام است.

کمربندها را محکم کنید و بند کفش ها ببندید که با اتکای به خدا همت مضاعف کنید که خداوند هم یاری دهد و برکت دهد بر تلاشهایتان که ان تنصرالله ینصرکم.

WhatsApp Image 2021-06-12 at 11.05.24