سفرهای نجومی در مجلس بررسی شود

 حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان اظهار داشت: پس از اینکه مجلس به موضوع حقوق های نجومی ورود و تصویب کرده، بنابراین « سفرهای نجومی » نیز در مجلس مورد بررسی قرار گیرد و از هیات رئیسه درخواست دارم کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش دستور دهد این سفرهای نجومی را هم که در این دوره از بازی های المپیک صورت گرفته ، مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: در بازی های المپیک تنها 65 ورزشکار اعزام شدند در حالی که همراهان ورزشکاران 188 نفر بودند که بسیاری از آنها مربی و رئیس فدراسیون هم نبودند.

سلیمی عنوان کرد: در المپیک تابستانه رئیس فدراسیون اسکی با چه هدفی حضور داشته و یا اینکه وقتی تیم هندبال به این مسابقات اعزام نشده، رئیس فدراسیون هندبال برای انجام چه کاری به محل برگزاری مسابقات رفته است؟ همچنین روسای سابق فدراسیون های دو و میدانی و تنیس چرا به کشور میزبان بازی های المپیک اعزام شده اند؟

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان به چه منظور با خود بادیگارد به این کشور برده است؟ مگر تهدیدی در آن کشور برای وی وجود داشته است؟ از طرفی رئیس فدراسیون شنا تا دو هفته بعد از بازگشت ورزشکاران این رشته  با پول بیت المال در توکیو مانده و توکیوگردی کرده است.