دانش بومی کشور با مدیریت «زلفی‌گل» ارتقاء می‌یابد

محمد خدابخشی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲ شهریور ماه) مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم ، تحقیقات و فناوری،گفت: مسئولیت یک وزارتخانه امری بسیار مهم و یک امانتی است که ما باید آن را به افرادی بسپاریم که توانایی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، فردی صادق و دارای پشتکار، امانتداری و روحیه جهادی است و توانایی کافی برای تصدی این وزارتخانه را دارد.

دانش بومی کشور با مدیریت «زلفی‌گل» ارتقاء می‌یابد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس با بیان اینکه زلفی‌گل دارای انسجام فکری است و قدرت برنامه‌ریزی و مدیریت تیمی بسیار خوبی دارد، گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری از نظر علمی و تخصصی هم سوابق بسیار خوبی دارد و در تمام مقاطع تحصیلی تدریس کرده و قطعاً می‌تواند در حوزه علم و فناوری به خوبی سیاستگذاری کند.

خدابخشی افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم ایجاد اشتغال است که این روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی در وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد و تعاملش با نمایندگان مجلس بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم، قائل به استفاده از ظرفیت توان داخلی کشور و ارتقای دانش بومی است، گفت: وی شخصیتی انقلابی و بابصیرت است و ثابت کرده که فردی استکبارستیز است. در زمان فتنه ۸۸ وی اجازه نداد که چهره‌های مسئله‌دار وارد دانشگاه بوعلی‌سینا همدان شوند؛ این مسئله هم باید مورد توجه همه قرار گیرد.