انقلاب امام(ره) برای تحقق حکومت عدل جهانی بود

به گزارش فارس ، محمود احمدینژاد در شب بیست و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی در جمع عاشقان و دلدادگان ایشان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: عاشقان امام خمینی(ره) با همه وجود از آرمانهای ایشان دفاع میکنند و به همراه تمام آزادگان جهان هیمنه مستکبران و مزدوران را به زودی در تاریخ دفن میکنند و تا تحقق کامل اهداف امام لحظهای درنگ نمیکنند.

رئیس جمهور با اشاره به درس‌های بسیار حقیقت بخش و حکمت آموز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای همه آزادیخواهان جهان عنوان کرد: در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عشق به همه خوبی‌های آن عزیز سوزان‌تر ‌در قلب ملت و ملت‌های آزادیخواه جهان جاری است و پیام والای بنیانگذار جمهور اسلامی ایران در گوش همه جهانیان بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه عاشقان امام خمینی(ره) هم‌اکنون در همه جهان برای تحقق آرمان‌های والای او لحظه‌ای از پای نمی‌نشینند، تاکید کرد: امام ما زنده و درخشنده است چراکه توحید، ‌عدالت و عشق و محبت همچنان زنده است.

احمدی‌نژاد با اشاره به فرمایشات امام در ارتباط با عصر حاضر خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند «این قرن به خواست خداوند قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است.»

رئیس جمهور اضافه کرد: به فضل خدا به ‌زودی جهان از وجود زورمداران و تحقیرکنندگان حقیقت و کرامت انسانی خالی شده و توحید و عدالت در جهان مستقر می‌شود.

وی بیان کرد: نگاه امام خمینی(ره) به مسائل جهانی نگاهی جهانی بود و امام تنهاترین و کامل‌ترین جایگزین بر مدیریت جهانی را استقرار مدیریت عدل الهی می‌دانست.

احمدی‌نژاد عنوان کرد: تمام حرکات، زندگی و انقلاب امام خمینی(ره) برای تحقق حکومت عدل جهانی همراه با عدالت بود و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تمام همت خود را به کار گرفت تا این موضوع در دستور کار همه مسئولان باشد.

به اعتقاد امام اشرافیت در مدیریت خلاف تحقق حکومت جهانی است

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) گرایش به اشرافیت در مدیریت را خلاف تحقق حکومت جهانی می‌دانست، گفت: ‌امام خمینی(ره) در تمام دوران زندگی سیاسی خود با اشرافیت در مدیریت مبارزه کرد.

احمدینژاد توحید، عبودیت، اخلاص، عدالت، عشق و محبت و آزادی همراه با آگاهی را از جمله عواملی دانست که موجب تعالی انسان و جامعه بشری میشود.