استکبار ستیزی برکات زیادی برای کشور داشته است/ پشیمان ها به کشور ضرر زدند

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و ناامید شدن تفکر لیبرالیسم در ایران است و حضرت امام این انقلاب را بزرگتر از انقلاب اول نام نهادند.

وی تاکید کرد: از این رو مجلس هم این موضوع - سالروز تسخیر لانه حاسوسی -  را به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصویب کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی برکات زیادی برای کشور داشته، اظهار داشت: به نظر بنده این برکات مرهون تفکر حضرت امام خمینی است لذا اگر امروز ظاهرا حضرت امام در بین ما نیست اما تفکر ایشان در بین ما هست.

استکبار ستیزی برکات زیادی برای کشور داشته است/ پشیمان ها به کشور ضرر زدند

 وی تاکید کرد: همچنین وقتی شهید سردار سلیمانی در بین ما نیست اما تفکر وی در بین ما حاضر است و این تفکر ادامه دارد و همه این تفکر برکت داشته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: با این حال در مقاطعی هم که ما آسیب دیده ایم و جاهایی هم که ضرر به ما رسیده از جایی بوده که ما از این تفکر خارج شدیم .

وی با بیان اینکه افرادی که از استکبارستیزی پشیمان شدند مشکل در نحوه اندیشه و فکر آنها است اظهار داشت:  متاسفانه ضررها و خسارت ها به دلیل بد عمل کردن برخی از این پشیمان هاست وگرنه راه، راه بسیار روشنی است و از جمله ابتکارات حضرت امام قلمداد می شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مکتب امام و امامین ادامه دارد و رهرو دارد و روز به روز به روز انشالله متجلی تر خواهد شد.

آمریکا فقط به منافع خودش فکر می کند

همچنین ابوالفضل عمویی در همین زمینه به خبرنگار پارلمانی افکارنیوز  گفت: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است و ما سه حادثه تاریخی را در درون این مسئله گرامی می داریم.

وی تاکید کرد: وجه مشترک این حوادث، نقش استکبار در اعمال فشار بر مردم ایران را نمایان می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: بزرگداشت این روز از این جهت مد نظر است که یادآوری کنیم که ایالات متحده در مواجهه با ملت ما جز منافع خودش توجهی به حقوق مردم ما نداشته و در این راستا تاکید بر حقوق ما جز از راه تقویت قدرت داخلی اتفاق نمی افتد.