خنثی سازی طرحی تروریستی در کاظمین عراق

گروه رسانه‌ای امنیتی عراق یک شبکه تروریستی که در بغداد، پایتخت عراق مستقر بود و قصد انفجار بمبی در شهر کاظمین را داشت دستگیر و منهدم کرد.

این گروه امنیتی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با تلاش مجدانه و پیگیری مستمر  سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال در وزارت کشور و از طریق تجزیه و تحلیل و به کارگیری اطلاعات و با نظارت میدانی و پیگیری مستقیم معاون وزیر اطلاعات، نیرو‌های ما توانستند مظنونی را که قصد داشت در یکی از بازار‌های شهر کاظمین  بمبی را منفجر کند، دستگیر کنند.

طبق گفته این گروه امنیتی، این تروریست در یکی از هتل‌های کاظمین بازداشت شد. او برادر تروریستی است که یک بسته انفجاری را در ماه جولای گذشته در این شهر منفجر کرده بود.

خنثی سازی طرحی تروریستی در کاظمین عراق

در ادامه این بیانیه آمده است که با اطلاعاتی که این تروریست در اختیار نیرو‌های امنیتی گذاشت، تمامی اعضای شبکه تروریستی  وابسته به او دستگیر و مخفیگاهی که تروریست‌ها برای انجام عملیات خود درست کرده بودند، منهدم شد.

نیرو‌های امنیتی عراق در پایان به تروریست‌ها هشدار داد که سازمان اطلاعات  قادر است عناصر تروریستی که تلاش می‌کنند در کشور ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی بکنند، دستگیر کند.