فعالیت هسته ای ایران با تهدید صهیونیست ها محدود نمی شود

سیدعلی آقازاده دافساری تاکید کرد:این اولین بار نیست که صهیونیست ها فعالیت هسته ای کشورمان را به حمله نظامی تهدید می کنند اما می دانند ما به تهدید آنها فعالیت های خود را محدود نمی کنیم و دست از تلاش برای پیشرفت برنخواهیم داشت.

وی افزود:پاسخ ایران به حمله نظامی صهیونیست ها کوبنده تر از تصور آنها خواهد بود،البته تل آویو بی میل نیست که فعالیت های ایران را به هر روشی محدود کند و یا لطمه ای به برنامه ایران بزند،البته در مقاطعی نیز فشارهایی ایجاد کردند اما جمهوری اسلامی ایران زیر بار تهدید نمی رود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد:نیروهای نظامی ما توان و تدبیر لازم برای پاسخگویی به هر تهدیدی را دارند و آنها نیز نگران پیشرفت های بازدارنده ما هستند و از این پیشرفت ها آگاهی کامل دارند و بی شک پاسخ ما کوبنده تر از آنی خواهد بود که سران صهیونیست برای آن برنامه ریزی کرده وآمادگی کسب کرده اند.

فعالیت هسته ای ایران با تهدید صهیونیست ها محدود نمی شود

 سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید صبح روز دوشنبه در پاسخ به تهدیدات صهیونیست ها گفت:در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده‌ شده برای عبور و مبداء تجاوز را بر اساس طرح های عملیاتی تمرین شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.