به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس ، حجتالاسلام امیر رشتبری در خطبههای این هفته نماز جمعه شهر خلخال اظهار داشت: در حال حاضر دو معضل بیکاری و گرانی اقشار مختلف جامعه را رنج میدهد و در چنین فضای پرتنشی نباید مجلس و دولت وقت ارزشمند خود را صرف دعواهای بیمورد کنند چرا که وحدت قوا و تعامل دولت و مجلس بهتر میتواند مشکل جامعه را حل کند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس نهم همچون نمایندگان مجلس هشتم نباید خود را به غفلت و بی‌خبری بزنند و طرح خود نظارتی را در برنامه و دستور کار خود قرار ندهند.

امام جمعه خلخال خاطرنشان کرد: دشمن امروز با هدف دامن زدن به اختلافات قوا و اقشار مختلف مردم در جامعه ظاهر شده و تلاش می‌کند اهداف شوم خود را با دست نمایندگان مردم به ثمر بنشاند.

رشتبری نمایندگان مجلس را به توجه ویژه به منویات امام راحل خواند و ادامه داد: اگر نمایندگان این بیانات ارزشمند را آویزه گوش خود کنند هرگز ارج و قرب خدمت را به دعوا و درگیری ترجیح نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس نباید از دشمن غافل شوند و با افتادن در میدان تعارضات و اختلافات سیاسی حقیقت خواسته و مطالبه مردم را کنار بگذارند.

خطیب جمعه خلخال با بیان اینکه هم اکنون شتاب علمی و توسعه و عمران و آبادانی در کشور مشهود است اضافه کرد: ما به یقین طرح دشمن را با ناامیدی مواجه خواهیم کرد چرا که آنها نمی‌خواهند سربلندی این ملت را مشاهده کنند.

رشتبری به سخنان مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و افزود: توجه به عزت و سربلندی ایران و ایرانیان و ارزش‌های اصیل اسلامی از نکات قابل تامل و تاکید رهبر معظم انقلاب است که همه باید به آن عمل کنند.

وی سالروز رحلت آیتالله مشگینی و آیتالله محمدرضا سعیدی را در زندانهای رژیم سفاک پهلوی تسلیت گفت و خواستار ارزشگذاری بیشتر جامعه به عظمت و جایگاه روحانیت شد.