شرط لازم برای رئیس جمهور بعدی از زبان حدادیان

به گزارش افکارنیوز به نقل از دانشجو؛ سعيدحداديان در خصوص نقش مداحان در فتنه ۸۸ و شكايتي كه از مداحان صورت گرفته با اين خبرگزاري به گفت وگو نشست كه متن كامل اين مصاحبه به اين شرح است:

من در مسئله پرونده مداحان معتقدم باید طوری نباشد که قوه قضائیه تضعیف شود چرا که اگر حرکت ما جرم است باید به میزان جرم محکوم شویم، من راضی به تضعیف قوه قضائیه نیستم و باید ما پایبند به قانون باشیم.

طرح شکایت از مداحان حرکت خوبی نبود اما موجب ترفیع مداحان شد.

اگر حرکت ما غلط بود حتماً مورد مواخذه خود مردم قرار می‌گرفتیم چرا که اگر در یک روضه شعری را اشتباه می‌خوانیم هنوز از جلسه خارج نشدیم متذکر می‌شویم به همین دلیل است که من معتقدم اگر حرکت ما غلط بود حتماً از طرف مردم مواخذه می‌شدیم.

انتشار مطالب کار خوبی نبود و موقع آن هم مناسب نبود چرا که این مسئله حرکت تخریب مداحان را به دنبال داشت.

ما بچه‌های امام هستیم و بعد از قضیه فتنه ۸۸ آمادگی داشتیم که ضربه بخوریم اما از چه کسی ضربه می‌خوردیم مهم بود.

ما آمادگی داریم که چه کسی باید با ما مقابله کند؟ ۹ دی ۸۸ آن برنامه پیاده شد از عاشورا تا ۹ دی ۸۸ سه برنامه مهم بود که ما توانستیم سطح مداحی کشور که تا آن زمان نیز بالا بود در آن روزها ارتقای آن را به رخ بکشیم.

ما شناختی که از احمدی نژاد داشتیم در دوره انتخابات ۸۴ و ۸۸ وارد عرصه شدیم ولی معتقدیم در دوره جدید ایشان با رویکرد خیلی متفاوت وارد عرصه شده و مبانی دیدگاهش دچار تغییر شده خودش شاید این تغییر را ارتقا بداند اما در بعضی از جاها ارتقا نمی‌دانیم.

یازده روز خانه نشینی با رفتن و صحبت کردن در مجلس حل نمی‌شود، بر کسی پوشیده نیست که ایشان قهر کرده است و این چرا را باید یک روزی پاسخ بدهد به نظر من اگر به خودش پاسخ بدهد بهتر از همه است.

جامعه مداحان تا زمان احمدی نژاد برای هیچ کس اینگونه به میدان وارد نشده بود این که همه ما آمدیم و خیلی قوی در این دو دوره انتخابات از وی حمایت کردیم.

فتنه ۸۸ یک ملاک است برای حضور افراد در انتخابات ریاست جمهوری آینده، کسانی که در فتنه ۸۸ باید عمار می‌بودند اما ما حداقل عمار بودن از آنها ندیده‌ایم نمی‌توانند پرچمدار دولت آینده باشند.

بعضی دیگر هستند که ما می‌ترسیم که بخواهند دولت را دو دستی تقدیم به جریان انحرافی کنند و ما احساس می‌کنیم بیشتر اینها دارند بازی سیاسی می‌کنند و موضع‌گیری‌های آنها موقت است.

خاطره ۹ دي، شيرينترين خاطره دوران مداحي من است كه فراتر از ۱۸ تير و بسياري از فتنههاي منافقين در دوران جنگ بود با انبوهي از جمعيت كلان مواجه شديم كه روي پا بند نبودند و همه زيرپرچم ياحسين دفاع كننده كليت نظام كه شاخص آن ولايت فقيه بود، بوديم.