انقلاب اسلامی مناسبات بین المللی را تغییر داد

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: رحلت تاسف بار یکی از مراجع مورد اعتماد جهان تشییع و امام (ره) و رهبری، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را به محضر امام زمان (عج) و نائب امام زمان و فقهای حوزه علمیه قم تسلیت می‌گویم.

وی با اشاره به دهه مبارکه فجر گفت: استفاده از ذخیره تمام نشدنی انقلاب اسلامی مثل جریان عاشورا و غدیر است و باید همه ساله مردم جشن پیروزی را تکرار و این جریان فکری و این انقلاب تاریخی را برای نسل های بعد هم تبلیغ کنند.

 خطیب نماز جمعه تهران گفت:‌ یاد امام، شهدا و جبهه یاد خدا است و ما را در مسئله انقلابمان به روز نگه می‌دارد. انقلاب اسلامی یک تحول در حال جریان است و نور خدا خاموشی ندارد و هرچه قدر ظرفیت یابیم نور بیشتری را کسب خواهیم کرد و اینکه امام(ره)، انقلاب اسلامی را انفجاتر نور نامیدند از روی حساب بود.

انقلاب اسلامی مناسبات بین المللی را تغییر داد

صدیقی تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی جهان را تحت تاثیر قرار و مناسبات بین المللی را تغییر داد و راهی نو‌ را برای پذیرش ولایت مولای‌مان امام زمان (عج) را ارائه کرد و این انقلاب عظیم غیر قابل وصف را بخشی از تجلی انقلاب اسلامی ما است و این انقلاب پدیده الهی و غیبی است و یدالله فوق ایدیهم است. اولین ویژگی این انقلاب رهبری انقلاب و مکتبی که چنین رهبری را در دامن خود تربیت کرده است.

وی در بخشی از سخنان خود گفت:‌ سیاستمداران ما در ارتباطات بین المللی مصالح دین، استقلال و شرف جبهه مقاومت را سرلوحه ارتباطات جهانی قرار دهند.