به گزارش فکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، علیرضا محجوب در نطق امروز خود از رای مردم تهران به لیست صدای ملت تشکر کرد و از افزایش گرانی و اجاره​بها سخن گفت و مستاجران، این روزها بی​کس​ترین کس​ها هستند!

وی از گرانی نان، به عنوان مهمترین «گرانی» یاد کرد و افزود: حساسیت اجتماعی درمورد اصلی ترین خوراک کارگران، بالا است اما برخی مسئولان درباره آن چیزی نمی​گویند. آیا فقرا باید نان خشک و غذای گندیده اغنیا را مصرف کنند؟ آیا آنها خبر از شکم گرسنه فقرا ندارند؟ آنها که چنین می​کنند، درد گرسنگی ندارند و از ۱۵ میلیون جمعیت فقیر خبر ندارند؟ با چه توجیهی به افزایش ۳۰ درصدی نان پرداخته​اند؟ اینگونه قرار بود یارانه نان را پرداخت کنند که به اقشار آسیب پذیر، خدشه ای وارد نشود؟

نماینده تهران که می​گفت از مجلس نهم انتظار می​رفت گرانی نان را سرلوحه کار خود قرار دهد، ادامه داد: این بی​توجهی​ها تا کی می​خواهد ادامه یابد؟

رئیس فراکسیون کارگری مجالس هفتم و هشتم از وضعیت کارگران پیمانی و قراردادی سخن گفت و تاکید کرد که تولید ملی، کار و سرمایه پرچمی است که نباید به زمین گذاشته شود اما در سه ماه گذشته هیچ کاری برای آن نشد.