حسن جوهرچی: آقا گفت از عشق‌های مثلثی فاصله بگیرید

افكار نيوز - حسن جوهرچی، بازیگر نقش فرهاد در سریال فاصلهها گفت : فرهاد کیان نماینده نسلی است که شاید اصل جریان دفاع مقدس را درک نکرده است و تنها مدعی است که سالهای زیادی را جنگیده است و از این نظر از ارزش واقعی این کار دور مانده است.

به گزارش افکار به نقل از جام جم، اهم سخنان وی بدین شرح است: ‌

• نقش فرهاد را به دلیل تفاوتش در درجه اول دوستش دارم. بهترین کارم نیست، اما با او بخوبی ارتباط برقرار کرده‌ام.

• ما سکانس‌های عجیب و غریبی با دانیال حکیمی بازی کرده‌ایم که شاید باورنکردنی باشد.

• وقتی جای فرهاد قرار می‌گیرم طبیعتا حق را به او می‌دهم ضمن این که من باید اول جای او بنشینم تا بتوانم حرف‌هایش را به درستی ادا کنم و از فیلتر ذهن خودم رد کنم. ولی وقتی به عنوان یک بیننده به او نگاه می‌کنم خب ناراحت می‌شوم و حتی شاید حرص هم بخورم.

• من مشخصاتی از فرهاد در ذهنم داشتم. چون خودم چند تا دوست دارم که سال‌ها در جبهه بوده‌اند و بعد از جنگ دنبال حقشان بوده و هستند.

• در پاسخ به عده ای که می گویند این سریال بدآموزی هایی دارد باید بگویم ما چند وقت پیش با رهبر معظم انقلاب دیداری داشتیم. ایشان به نکته ظریفی اشاره کردند و گفتند: دیگر وقت آن رسیده که از عشق‌های مثلثی، مربعی فاصله بگیرید و در کارهایتان از این نوع عشق‌ها استفاده نکنید. ایشان به مورد خیلی خاصی اشاره کردند. برای مثال کدام منظومه عشقی ما بین دو تا زن و یک مرد بوده است؟ ما منظومه‌های عاشقانه زیادی داریم ولی هیچ‌کدام آنقدر ضعیف و بی‌محتوا نبوده است.

• هیچ وقت برای کارگردان و تهیه‌کننده تعیین تکلیف نمی‌کنم که مثلا فلانی باشد یا نباشد. من هر وقت خودم کارگردان شدم آن موقع بازیگرانم را انتخاب می‌کنم. پس تا وقتی که فقط بازیگرم در این مورد دخالت نمی‌کنم.

پایان خبر / ب.