ضربه به صهیونیست ها چنان کاری بود که نه انکار می‌کنند نه اعتراف

حسین حق وردی طی یادداشتی در راستای اقدامات اقتدار آفرین سپاه پاسداران نوشت: اقدامات اقتدار آفرین سپاه، موجد امنیت پایدار برای کشور و مانع ماجراجویی دشمنان ملت ایران خواهد شد.

 

یادداشت نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

در هفته های اخیر زنجیره ای از اقدامات امیدبخش توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است که بدون تردید درآینده معادلات منطقه ای وبین المللی بسیار موثر خواهد بود. این اقدامات همان اندازه که برای ملت ایران و مشتاقان جبهه مقاومت و آزادگان جهان، امید آفرین، اقتدار بخش وعزت افزاست، برای دشمنان ما یأس آور و خوارکننده است.

از برگزاری رزمایش پیامبر اعظم۱۷، تا رونمایی از پایگاه های جدید موشکی و پهبادی که به اعتراف تروریست های آمریکایی سنتکام به کابوس وحشتناک آنان تبدیل شده است، پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور 2و تا درهم کوبیدن لانه شرارت صهیونیست ها در اربیل همه و همه اوج آمادگی و شهامت و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح پرتوان کشور را نشان داد که قطعا دشمن را مجبور می کند در تحلیل های خام اندیشانه و تجاوزگرانه خود تجدیدنظر کند.

همچنین به کشورهای همسایه ما نیز فهماند که امنیت عاریتی نیست و دل بستن به قدرت های فرامنطقه ای برای ایجاد امنیت، خام خیالی بیش نیست. مجازات صهیونیست ها که برای چندمین بار اتفاق می افتد، باید به آنها فهمانده باشد که هر شرارت علیه ملت ایران وعناصر جبهه مقاومت با پاسخ سخت، پشیمان کننده و بسیارموثر بازوهای پرتوان جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد وشرایط زمانی وگفتگوهای چند جانبه واحتمال توافق و...نمی تواند پاسخ ایران رابه تاخیر اندازد.

ضربه به صهیونیست‌ها چنان کاری بود که نه می توانند آن را انکار کنند و نه جرأت اعتراف به پیامدهای آن را دارند.

کشورهای همسایه و بخصوص اقلیم خود مختار کردستان نیز باید بداند که دراختیار قراردادن پایگاه توطئه و شرارت علیه ملت ایران نه تنها با شاخص ها و مصادیق حسن همجواری هیچ همخوانی ندارد بلکه باید پیامدهای چنین اقدامات غیر دوستانه و خصومت آمیز را نیز بپذیرند.

ضربه به صهیونیست ها چنان کاری بود که نه انکار می‌کنند نه اعتراف

کشورهای منطقه نیز بجای تکیه به قدرت های پوشالی فرامنطقه ای به ملت خود اتکا کنند و به کمک یکدیگر صلح و ثبات را برای ملت خویش وسایر کشورهای منطقه به ارمغان آورند. پشت کردن به ملت و ارتکاب جنایت های سنگین در حق آنها و اعدام دست جمعی جوانان به بهانه های واهی نمی تواند برای شما امنیت آفرین باشد.

رژیم سفاک سعودی نیز بداند که ارتکاب چنین جنایات بی سابقه ای روند سقوط آنها را تسریع خواهد کرد و هیچ موقع از ذهن ملت آزاده حجاز و اذهان ملل آزاده جهان پاک نخواهد شد تا مسببین این جنایت هولناک به سزای عمل جنایت آمیز خود برسند و آن روز دور نیست.