فقط یهودی‌های ایران بخوانند!

افكار نيوز - یک شبکه خبری روسی درباره ادعای رزیم صهیونیستی نوشت اگر ایران خواهان نابودی یهودیان است چرا از یهودیان کشور خود آغاز نمی کند.

به گزارش افکار به نقل از مشرق، شبکه خبری " راشاتودی " در گزارشی نوشت: درگیری اسرائیل و فلسطینیان همچنان به دامن زدن اختلافات در خاورمیانه ادامه می دهد. " جاناتان کوک " نویسنده و روزنامه نگار در مصاحبه با این شبکه روسی گفت اسرائیل در واقع با دامن زدن به این اختلافات سود می برد.

وی در ادامه به بررسی ادعای مقامات اسرائیل درباره تلاش دولت ایران برای ایجاد هولوکاست دیگر پرداخت و گفت: " جمعیت یهودیان در تهران دست کم ۲۰ هزار نفر است و شاید حتی ۳۰ هزار یهودی در تهران زندگی می کنند و زمانی که آنها درباره زندگی خود در آنجا صحبت می کنند، به نظر می رسد آنها خیلی راحت باشند. اگر ایران دارای نوعی تنفر نژادی علیه یهودیان باشد و اگر رژیم ایران نمادی از " رژیم جدید هیتلر " یعنی نازی ها هستند، چرا آنها از یهودیانی که در ایران زندگی می کنند، آغاز نمی کنند.

این نویسنده ادامه داد: دلیل این موضوع که چرا اسرائیل نمی تواند به ایران اجازه دهد که تسلیحات اتمی داشته باشد به این علت است که اگر ایران تسلیحات هسته ای خود را توسعه دهد، به طور کلی تعادل قوا در خاورمیانه تغییر می کند.

وی اضافه کرد: زمانی که اسرائیل به عنوان قلدر منطقه به شمار می آید، تسلیحات هسته ای که متعلق به خودش است را نیز داراست و هر زمان که بخواهد می تواند آن ها را به کار گیرد همانطور که چندین بار در گذشته قصد انجام این کار را داشت و مهمترین آنها در جنگ سال ۱۹۷۳ بود، زمانی که آمریکا را تهدید کرد در صورتی که دوباره به این رژیم تسلیحات ندهد از تسلیحات اتمی استفاده خواهد کرد. این موضوع دلیل دخالت آمریکا در آن جنگ بود. اسرائیل توانایی دارد که بر آمریکا فشار وارد کند و بقیه همسایگان منطقه ای را نیز تهدید کند و این موضوع به این دلیل است که اسرائیل تسلیحات اتمی دارد.

این در حالی است که روز گذشته محمود احمدی نژاد از صهیونیست‌ها به عنوان عامل ننگ جهان و جامعه بشری یاد کرده بود و وجود آنان و اینکه آنها خود را یهودی می‌خوانند را مایه مظلومیت قوم یهود خوانده بود.

پایان خبر / ب.