دیدار ورزشکاران با رئیس‌جمهور+تصاویر

جمعی از ورزشکاران ، مربیان و مدیران رشته‌های مختلف ورزشی عصر دیروز با آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور دیدار کردند.

رئیس جمهور در این دیدار به بیان مطالبی درباره بحث عدالت در توزیع امکانات ورزشی و برنامه های دولت برای حمایت از ورزشکاران پرداخت.

 

7

* مشکل استخدام قهرمانان ورزشی در جلسات هیات وزیران رفع شده است

وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور مشکل استخدام قهرمانان در جلسات هیات وزیران رفع شده است، گفت: در بُعد ورزش قهرمانی و در عرصه‌های بین‌المللی در ۸ ماه گذشته تعداد ۵۹۴ مدال توسط ورزشکاران کشورمان به دست آمده است که از این تعداد ۲۱۱ مدال طلا، ۱۶۲ مدال نقره و ۲۲۱ مدال برنز بوده است.

6

 

* در تمام ادارات ورزش و جوانان استان‌ها یک معاونت برای بانوان ایجاد شده است

سجادی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم در تمام ادارات ورزش و جوانان استان‌ها یک معاونت برای بانوان ایجاد شده است، اظهار داشت: قرار است ورزش بانوان به جهت حفظ شأن و کرامت این عزیزان مستقل و خودکفا شود.

5

 

گفتنی است پیش از سخنان رئیس جمهور ۱۵ نفر از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی در سخنانی به طرح دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

 

4

توجه به صنعتی کردن و کارآمد کردن آکادمی‌های ورزش، خصوصی‌سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس، نگاه ویژه به پیشکسوتان ورزشی، کوتاه کردن دست دلالان از ورزش، حل مسائل مالی و کمک به بودجه فدراسیون‌ها، بیمه، مسکن و اشتغال ورزشکاران، عدم برخورد چند وجهی و سلیقه‌ای با رشته‌های ورزشی و فراهم‌سازی امکانات برای تیم ملی فوتبال کشور جهت حضور موفق در مسابقات جام جهانی، از جمله مسائل و درخواست‌هایی بود که ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان در حضور رئیس جمهور مطرح کردند.

3

 

همچنین در این مراسم به شکل نمادین شال ورزش پهلوانی و پیراهن‌ تیم ملی فوتبال به آیت‌الله رئیسی اهدا شد.

 

2

 

1