وحشت صهیونیست ها از نابودی اسرائیل

اسرائیل از زمان جنگ ژوئن در سال 1967، رژیمی بدون استراتژی است، سیستم خودنابودی که در سالیان گذشته در اسرائیل موجود بوده، بزرگترین تهدید برای اسرائیل و شبیه به دوران تخریب معبد دوم است که در سال 516 قبل از میلاد اتفاق افتاد.

اینها سخنان تامیر باردو، رئیس سابق موساد صهیونیستی در گفت وگو با روزنامه یدیعوت آحارونوت است.

ترس از نابودی قریب‌الوقوع «اسرائیل» در میان نخبگان رژیم صهیونیستی در حال گسترش است، بیشتر کسانی که از آینده تاریک اسرائیل می‌ ترسند، دانشگاهیان نیستند بلکه عمدتا سیاستمداران رده بالای رژیم هستند.

ماه مه گذشته ایهود باراک نخست وزیر سابق رژیم درباره امکان نابودی قریب الوقوع اسرائیل قبل از هشتادمین سالگرد تأسیس آن ابراز نگرانی کرد و گفت که تاریخ یهودیان حاکیست که هیچ دولت یهودی جز در دو دوره استثنایی بیش از 80 سال دوام نیاورده است.

افراهام بورگ رئیس سابق کنست، رئیس آژانس یهود برای اسرائیل و رئیس سازمان جهانی صهیونیسم نیز گفت که مولفه های نابودی اسرائیل موجود است و اسرائیل به دیوار برخورد کرده است به گونه ای که الان فقط 50 درصد از مردم اسرائیل حاضرند در این مکان زندگی کنند.

بنی موریس مورخ اسرائیلی نیز به روزنامه هاآرتص گفت که 6 تا 7 میلیون یهودی در میان صدها میلیون عرب محاصره شده اند، این عربها می دانند که دولت یهودی نمی تواند دوام آورد و سرانجام در 30 تا 50 سال آینده بر ما پیروز خواهند شد.

وحشت صهیونیست ها از نابودی اسرائیل

امروز در رژیم صهیونیستی بسیاری دریافته اند که نابودی رژیم نزدیک است، به این دلیل که این رژیم جعلی با زور و فقط برای خدمت به منافع غرب ایجاد شده و هیچ نوع یکپارچگی جغرافیایی، زبان، تاریخی یا فرهنگی میان اقشار مختلف آن وجود ندارد و سرانجام به یاری مقاومت مردم در دریایی از مسلمانان و اعراب ناپدید خواهد شد.