باید به اسناد ساختگی در قالب «پی. ام. دی» پایان داد

ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به طرح موضوع پی ام دی در جریان توافق ایران و گروه 1+4 گفت: حتما باید در جریان مذاکرات ایران و گروه 1+4 پرونده پی ام دی موسوم به (ابعاد احتمالی نظامی) بسته شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد:بسته شدن پرونده پی ام دی در جریان مذاکرات یکی از شروط اصلی ماست و طرف های غربی باید به آن توجه داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:اگر این پرونده از سوی طرف های غربی و آمریکا بسته نشود،ممکن است این گروه ها به بهانه های واهی و اسناد ساختگی دوباره پرونده جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران تهیه و مطرح کنند و نهایتا در آژانس  و مراجع دیگر بین المللی برای ما حاشیه سازی کنند.

این نماینده مجلس بیان کرد: تیم مذاکره کننده باید برای بسته شدن پرونده پی ام دی در جریان مذاکرات قاطعیت لازم را داشته باشد که البته این قاطعیت دیده می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسته شدن پرونده پی ام دی خط قرمز ماست چراکه صهیونیست ها در این رابطه دست از فتنه انگیزی برنخواهند داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد:قاطعیت در بستن پرونده پی ام دی بسیار ضرورت داشته و مذاکرات باید به این سمت و سو کشیده شود. همچنین باید از اروپایی ها در جریان مذاکرات برجام تضمین گرفت.

وی با بیان اینکه اروپایی ها نشان داده اند که در زمینه اجرای برجام استقلالی از خود ندارد، تصریح کرد: سابقه بدعهدی بعد ازاجرای برجام نشان داد که آنها دنباله‌روی آمریکا هستند.

باید به اسناد ساختگی در قالب «پی. ام. دی» پایان داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: انتظار می رود که تیم مذاکره کننده کشور از خود هوشیاری به خرج دهد تا تجربه تلخ و شکست خورده برجام تکرار نشود، همچنین تعهدات کافی، لازم و مکتوب از کشورها اروپایی بگیرند.