اقدامات آژانس انرژی اتمی نباید تحت تاثیر لابی صهیونیست‌ها باشد

محمد رشیدی در خصوص ضرورت فاصله گرفتن آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از رفتارهای سیاسی نسبت به فعالیت هسته ای ایران ، گفت: متاسفانه رفتار و اقدامات مسئولان این مجموعه بین المللی طی سالیان گذشته تحت تاثیر لابی صهیونیست ها بوده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس شاهد اعمال فشارهای سیاسی و غیر دیپلماتیک بر علیه کشورمان بوده ایم تا جایی که علی رغم بازرسی های مکرر و مستمر، گزارش های غیر واقعی از فعالیت صلح آمیز کشورمان منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات متناقض آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مواجه با کشورمان باید پایان یابد، ادامه داد: بیش از دو دهه است که اتهام ساخت سلاح هسته ای به کشورمان زده شده و این در حالیست که ایران نشان داده همواره درصدد بهره مندی صلح آمیز از این ظرفیت بوده است.

اقدامات آژانس انرژی اتمی نباید تحت تاثیر لابی صهیونیست‌ها باشد

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه استفاده از انرژی هسته ای حق همه کشورها است، افزود: بنابراین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز باید دست از طرح برخی موضوعات بردارد و مسائل پادمانی را مختومه کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران در چارچوب قوانین بین المللی مسیر هسته ای خودش را ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: بنابراین این نهاد نباید مطابق خواسته رژیم صهیونیستی رفتار و اقدام به جوسازی کند.