به گزارش افکارنیوز، جواد جهانگیرزاده عضو هیئترئیسه مجلس و یکی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت در گفتوگو با فارس، در واکنش به سخن برخی از اعضای این فراکسیون مبنی بر عضویت در فراکسیون فراگیر اصولگرایی اظهار داشت: این اظهارنظرها با مبانی تشکیل فراکسیون رهروان ولایت منافات دارد.

وی ادامه داد: طبیعی است که در مجلس فراکسیون‌های مختلفی وجود داشته باشد اما فراکسیون اصولگرایی رهروان ولایت تنها برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس نهم شکل نگرفته و طرح‌ها و ایده‌های مختلفی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه این فراکسیون قصد دارد در موضوعات مطرح در پارلمان با جدیت پیش رود، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مجلس نهم مجلس مد نظر مقام معظم رهبری باشد و همانطور که ایشان نیز در دیدار با نمایندگان فرمودند مجلس سرزندگی و حیات جدی باشد، باید در بررسی طرح‌ها و لوایح حرفی برای گفتن داشته باشد که این امر با ایجاد فراکسیون‌های سرزنده و پویا محقق می‌شود.

وی در ادامه به تشکیل جلسه مجمع عمومی این فراکسیون در روز یکشنبه هفته آینده اشاره کرد و گفت: در این مجمع ساختار و اساسنامه این فراکسیون مطرح می‌شود و نظر اعضا در این باره جمع‌آوری خواهد شد و تصمیمات نهایی در این زمینه گرفته می‌شود.

این عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان تأکید کرد: البته بنده سخنان این اعضای فراکسیون را نشنیده‌ام و باید درباره سخنانشان از خودشان توضیح بخواهید، اما باید بگویم که اینگونه سخنان با اصول و مبانی که فراکسیون اصولگرایی رهروان ولایت بر اساس آنها تشکیل شده است، منافات دارد.

لازم به ذکر است ، برخی رسانهها از موافقت اعضای فراکسیون رهروان ولایت برای ادامه فعالیت در زیرمجموعه فراکسیون فراگیر اصولگرایان خبر داده بودند.