تضعیف نیروی انتظامی به ضرر همه شهروندان است/سکوت برخی خواص در این اغتشاشات به هیچ وجه قابل قبول نیست

محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز با اشاره به شکل گیری اغتشاشات در کشور و رشادت های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در کشور بیان کرد: تامین امنیت کشور و شهروندان از جمله ماموریت های اصلی نیروی انتظامی قلمداد می شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه یک عده قصد دارند به بهانه ای ارکان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار دهند و امنیت درکشور را تضعیف کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آشوبگران تضعیف اقتدار نیروی انتظامی را در سرمی پرورانند، بیان کرد: آشوبگران فکر می کنند هرچه بیشتر به نظام و دستگاه های امنیتی و انتظامی آسیب وارد کنند، به اهداف خود نزدیکتر خواهند شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان نظام نه در این شرایط که ازخیلی وقت پیش به دنبال بهانه برای تضعیف کشور بوده اند، بیان کرد:دشمنان می کوشند فضای پیشرفت و توسعه کشور و به ویژه آرامش کشور را به هم بریزند و به گفته مقام معظم رهبری اینها از ایران قوی در هراسند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد همواره به دنبال بهانه برای هجمه علیه نظام بوده اند و متاسفانه در پی موضوعات اخیر بهانه به دستش داده شده است.

وی با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی باید به جد حفظ شود، بیان کرد:جایگاه نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی تامین کننده امنیت در جامعه باید حفظ شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تضعیف نیروی انتظامی به ضرر همه شهروندان است و به نوعی تضعیف نیروی انتظامی، امنیت کشور را پایین می آورد.

وی تاکید کرد:حتما تضعیف نیروی انتظامی امنیت فردی که چادر بر سر دارد و یا ندارد را به خطر خواهد انداخت چراکه امنیت معانی گسترده ای دارد و نیروی انتظامی هم وظایف عمده.

این نماینده مجلس بیان کرد: هر رفتار و عملی که باعث تضعیف نیروی انتظامی در کشور شود، مردود است و قابل قبول نیست.

تضعیف نیروی انتظامی به ضرر همه شهروندان است/سکوت برخی خواص در این اغتشاشات به هیچ وجه قابل قبول نیست

رضایی کوچی با بیان اینکه دشمنان ما دلشان برای مرحومه مهسا امینی نمی سوزد،بیان کرد: آشوبگران یکسری اهدافی خاصی دارند که از بیرون از مرزها خط می گیرند و از بیرون از مرزها ساماندهی می شوند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه البته قشری هم در داخل کشور دچار محاسبات غلط شده و این آشوبگران را همراهی می کنند، بیان کرد: متاسفانه این افراد درک درستی از جایگاه و اقتدار نظام ندارند لذا پایه و اساس این نظام و انقلاب مردم است و مردم برای این نظام و انقلاب خون داده اند و به این راحتی صحنه را ترک نمی کنند.

رضایی کوچی با بیان اینکه اصل نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم است و مردم هم پای این نظام ایستاده اند بیان کرد:برخی افراد و خواص در جریان این اغتشاشات موضعگیری هایی کردند که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

این نماینده مجلس بیان کرد:افرادی که در راستای این اغتشاشات سکوت پیشه می کنند و مرز خود را از دشمن مشخص نمی کنند رفتارشان به هیچ وجه قابل قبول نیست؛ چراکه نظام نمی تواند روی این افراد هم حساب باز کند.

رضایی کوچی تاکید کرد: به واقع دشمنان از پیشرفت های ایران در بسیاری از عرصه ها ترس و واهمه دارند و با این حال انتظار داریم نیروی انتظامی به درستی حمایت و پشتیبانی لازم از این نیروی خدوم صورت گیرد.