اجتماع باشکوه مردم تهران در روز میلاد رسول مهربانی‌ها/ اعلام انزجار تهرانی‎ها از آشوبگران

جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) ساعت 15:30 امروز (جمعه 22 مهر)‌ و با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در میدان ولیعصر(عج) تهران آغاز شد.

در این اجتماع، مردم که تصاویر شهدای اغتشاشات اخیر از جمله شهید سلمان امیر احمدی، پوریا احمدی و ... را در دست دارند، با شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» و «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» از فتنه‌گران و آشوبگران اعلام انزجار کردند.

درحال حاضر مسیرهای منتهی به میدان ولیعصر(عج) شاهد حضور مردم و میدان ولیعصر(عج) نیز مملو از جمعیت است و گروه سرود نوجوانان در حال اجرای برنامه هستند.

اشتیاق زائدالوصف شرکت‌کنندگان در این اجتماع، جلوه‌ای از دلدادگی و محبت به پیامبر گرامی اسلام(ص)  است که نشان می‌دهد محبت و ارادت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به گونه‌ای با جوهر و سرشت آنان عجین شده است.

در این جشن، هیأت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی،‌گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای مختلی در طی مسیر منتهی به میدان ولیعصر(عج) برپا کرده‌اند.

در ابتدای مراسم با اجرای مجری این جشن جمعیت حاضر رو به سمت مشهد مقدس ایستاد و سلام مخصوص خطاب به امام رضا (ع) را دسته جمعی نثار کردند.

در این مراسم همچنین سرود «سلام فرمانده» با اجرای ابوذر روحی و گروه سرود نوجوانان اجرا شد.

در این برنامه همچنین جمعی از مداحان اهل‌بیت از جمله منصور ارضی، محمود کریمی، سعید حدادیان، محمدرضا طاهری، سید مجید بنی فاطمه، محمدحسین حدادیان و حسین طاهری و ... حضور داشتند و برنامه‌های ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان اجرا  و به مدیحه سرایی پرداختند.

یکی از ویژگی‌های این اجتماع، حضور خانوادگی مردم تهران است، پدران و مادران تهرانی دست فرزندان خود را گرفتند و در جای جای خیابان کریم‌خان که منتهی به میدان ولیعصر(عج) هست، حضور دارند.