دانش آموزان و دانشجویان در مسیر جوانان تسخیرکننده لانه جاسوسی هستند

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با بیان اینکه 13 آبان امسال رویداد حساس و مهمی است،بیان کرد: مردم باید حضور پرشوری در یوم الله 13 آبان امسال داشته باشند تا این حضور مشت محکمی بر دهان استکبار و زیادخواهی و دخالت آنها در امور ایران بزند.

وی با اشاره به ناآرامی های صورت گرفته در آموزش عالی و اموزش و پرورش بیان کرد:حضور دانش آموزان و دانشجویان در یوم الله 13 ابان می تواند معادلات دشمنان قسم خورده این آب و خاک را به هم بریزد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این حضور می تواند ثابت کند که دانشجویان و دانش اموزان همچنان در خط نظام جمهوری اسلامی هستند،بیان کرد: این حضور نشان خواهد داد که دانش آموزان و دانشجویان هیچ گونه اعتقادی به آمریکای جهان خوار ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به واقع دانش آموزان و دانشجویان ما از نسل همان بزرگ جوانان و دانش اموزانی هستند که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و اجازه ندادند که امریکا به جاسوسی و دخالت خود در ایران ادامه دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها از قدرت ما در هراسند، بیان کرد: اگر ما کشور ضعیفی بودیم آمریکایی ها بدین نحوه در امور ما دخالت نمی کردند،بنابراین آمریکا امرزو با یک ایران قوی طرف است و این موضوع را برنمی تابد.

جبار کوچکی نژاد

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: دانش اموزان و دانشجویان ما باید با حضور پرشور خود رد 13 آبان خط بطلانی به تصورات کور امریکایی ها بکشند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز اقتدار ایران در همه عرصه نمایان شده و امریکایی ها نمی خواهند ایران به مسیر رشد ، توسعه و پیشرفت خود ادامه دهد.